Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با صدور پیامی، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد حیدری، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، هفدهم مرداد و روز خبرنگار را به فعالان حوزه خبر و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

نون والقلم و ما یسطرون

ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید «محمود صارمی» هفدهم مرداد روز خبرنگار را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم راه این شهید عرصه خبر و اطلاع‌رسانی در راستای دفاع از حقوق مردم تداوم یابد.

خبرنگاران روشنگران، حافظان شفافیت و حقیقت در جامعه هستند که علی‌رغم همه مشقت‌ها و سختی کار، می‌کوشند مدافعان راست‌قامتی برای آگاهی‌بخشی باشند، بی‌تردید صاحبان قلم محور اصلی پاسداشت بسط راستی و بیان واقعیات شناخته می‌شوند که در این مسیر باید به اخلاق حرفه‌ای و رعایت اصل امانتداری و صداقت آراسته باشند.

امروز در عصر ارتباطات و اطلاع‏‌رسانی، بنگاه‏‌های خبری بزرگی در عرصه بین‌المللی و جهانی فعالیت می‌‏کنند و در کنار آن فضای مجازی نیز به محل ذی‌نفوذی برای تبادل افکار و اطلاعات تبدیل شده و رسالت و مسئولیت خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحبان قلم و رسانه نسبت به گذشته پرمخاطره شده ‏است تا جامعه را در زمینه آگاهی و اطلاع‌رسانی در مسیر درستی قرار دهند.

لذا در این شرایط، روزنامه‌نگاران و خبرنگاران با تعهد و مسئولیت بیشتری به جهت مقابله زیاده‌خواهی‌های این بنگاه‌های خبری و همچنین اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق مبادرت ورزند و میزان اثربخشی فعالیت خود را نزد افکار عمومی ارتقا دهند تا توطئه‌های دشمن علیه مردم و کشور را همچنین خنثی سازند.

روز خبرنگار را به همه فعالان این عرصه و صاحبان قلم و آزادگان عرصه اطلاع‏‌رسانی به ویژه فعالان این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌‏کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق بیش از پیش این عزیزان در تحقق رسالت خطیر خبرنگاری را مسئلت دارم.

احمد حیدری

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/۴۱۱۸/

منبع: آنا

کلیدواژه: روز خبرنگار سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی محمود صارمی احمد حیدری دانشگاه آزاد اسلامی روز خبرنگار اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه

به گزارش جام جم آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه گزارشی درباره وضع اقتصادی این باریکه هفت ماه پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، نرخ فقر در نوار غزه در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به بیش از ۹۰ درصد رسیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه همچنین تأکید کرد که ۹۵ درصد مؤسسات اقتصادی این باریکه به دلیل جنگ اسرائیل کار خود را متوقف کرده‌اند.

این مرکز افزود که خسارات مستقیم اولیه جنگ در نوار غزه بالغ بر ۳۳ میلیارد دلار بوده است.

این آمار در حالی است که مرکز دیده‌بان حقوق بشر اروپا- مدیترانه هم در گزارشی اعلام کرد که اسرائیل ۸۰ درصد مدارس غزه را به طور کامل یا جزئی ویران و آنها را به بازداشتگاه یا محل شکنجه تبدیل کرده است.

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست / در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا