Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:48:10 GMT

۱۳ تور غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۴۷۱

۱۳ تور غیرمجاز گردشگری در چهارمحال و بختیاری متوقف شد

به گزارش روز جمعه ایرنا، مهرداد جوادی با اشاره به ضرورت داشتن مجوز برای تورهای گردشگری تاکید کرد: حرکت و فعالیت این تورهای غیرمجاز از سوی این اداره‌کل و با همکاری پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از ۲۰ مردادماه سال گذشته تاکنون متوقف و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با کشیک‌های شبانه‌روزی انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری از حرکت این تورهای غیرمجاز جلوگیری شد.
جوادی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های میدانی و بازخوردهای موجود، برگزاری تورهای غیرمجاز از سوی گروه‌ها در فضای مجازی کاهش پیدا کرده است.
وی یادآور شد: تمامی عاملان برگزاری تورهای غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری به مراجع قضایی معرفی و از آن‌ها تعهد گرفته شده است.
جوادی اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این حوزه می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۰۳۸۳۳۳۴۶۷۰۸ با معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در میان بگذارند.
به گزارش ایرنا، جلوگیری از حرکت و فعالیت تورهای غیرمجاز از مهم‌ترین برنامه‌های مسوولان در قطب گردشگری ایران است.
چهارمحال و بختیاری افزون‌بر ۸۰۰ جاذبه گردشگری دارد.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری جهانگردی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری تورهای غیرمجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری