Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله نجفی در برنامه شونشینی با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت 17 مرداد ماه سال سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، با اشاره به آغاز به کار پویش ملی «خاطره نگار» در کشور اظهار داشت: این پویش شامل ثبت خاطراتی از فعالیت‌های اثربخش و ماندگار اصحاب رسانه است که در استان بوشهر طراحی و مورد استقبال دکتر بصیری مس
مسؤول سازمان بسیج رسانه کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان بوشهرافزود: پوستر این پویش ملی، دو روز پیش با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمعی از مسؤولین ارشد رسانه‌ای کشور در تهران رونمایی شد که هم اکنون این پویش در سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش فارس، در این برنامه برگزیدگان استانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر این اساس، پریسا جفره ای، سعید طاهری پور و محمد پایبست به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش چند رسانه‌ای و امیر رستافر و خداکرم جمالی نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم بخش موشن گرافی این جشنواره را کسب کردند.

همچنین در بخش گزارش‌های ویدیویی به ترتیب امیر برکت، خاطره خواجگانی و مهدی عالی پور و در بخش خبر نیز به ترتیب امین رجب زاده، زهره عرب و مونا عیدان از سوی هیئت داوران این جشنواره شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش رسانه‌های مکتوب نیز سید حسین موسوی، سعید رضایی و مژده پاینده به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم گزارش و علی هوشمند، راضیه حیاتی و علی رضا بحرانی اقبال نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم تیتر را به دست آوردند و حامد معتمدی نیز رتبه اول و حسن محدث زاده رتبه‌های دوم و سوم یادداشت را از آن خود کردند.

در حاشیه این برنامه گروه سرود سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر به اجرای سرودی با موضوع غدیر پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر شهید جشنواره اعلام نتایج ترتیب رتبه سازمان بسیج استان بوشهر رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی

ایسنا/خراسان رضوی جشنواره ملی «تیتر ۱۳» به‌عنوان نقطه عطفی در زمینه رونق نشریات دانشجویی از فردا به مدت سه روز در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز می‌شود.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر ۱۳» است‌.

برای برگزاری این جشنواره در مرحله اول، فراخوانی منتشر شد و براساس آن دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شدند.

در اختتامیه جشنواره نیز که با حضور مسؤولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

همچنین براساس اخبار منتشرشده از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه فردوسی، هر کدام از فعالان نشریات و تشکل‌ها که اولویت خود را حل مسائل دانشگاه قرار دهند، از حمایت ویژه این معاونت برخوردار خواهند شد. 

مهمترین کارکرد نشریات دانشجویی، آگاهی‌بخشی به قشر دانشجو است و فرصت تعامل دانشجویان با جامعه را فراهم می‌کند. بنابراین ضروری است دانشگاه‌ها از ظرفیت نشریات دانشجویی بهره کافی را ببرند. 

آن‌طور که برگزارکنندگان جشنواره «تیتر ۱۳» اعلام کرده‌اند، این جشنواره نقطه عطفی در نشریات دانشجویی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود امسال، سال پررونقی در حوزه نشریات دانشجویی باشد. 

جشنواره ملی رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر ۱۳» با همکاری وزارت علوم و وزارت بهداشت ۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت‌ ماه به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • سطح امید به زندگی در اروپا به ۸۱.۵ سال رسید
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • جشنواره تیتر ۱۳؛ نقطه عطفی در رونق نشریات دانشجویی