Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد فدائی روز جمعه با انتشار پیامی در پی درگذشت بانو نمازیان ضمن تسلیت این ضایعه، آورده است، «همی رفت باید، کزین چاره نیست»
بسم الله الرّحمن الرّحیم، «کُلُّ نفسٍ ذائقةُ المُوت و انّما توفّونَ أُجورکم یوم القیامه»، تاریخِ کرمان، رشادت‌های زنان و مردان بزرگی را در سینه دارد و یکی از این زنان، بانو حاجیه اشرف نمازیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می افزاید، زنی که یک دهه مشارکتِ فعّال او در مبارزات پیش از انقلاب، تعبیر مادرانه‌هایی است که بعدها با حمایت‌هایش از رشیدمردانِ مبارز ایران در جنگِ تحمیلی، پیوند خورد و جلوه‌ای از حضورِ حماسیِ او در عرصۀ اجتماعی را رقم زد.

استاندار کرمان در ادامه این پیام آورده است، حاجیه اشرف نمازیان، علاوه بر اینکه چهار فرزندِ برومندش را روانۀ جنگ با دشمنان ایران و انقلاب کرد، نسیبه‌وار در اُحدِ دفاعِ مقدّس، در کنار رزمندگان جبهۀ حق ایستاد و الگویی از یک بانوی انقلابی را در تاریخ انقلاب ثبت نمود.

وی ادامه می دهد، حمایت‌هایِ او از لشکریان و سپاهیان ۴۱ ثارالله و سپهبدِ شهید حاج قاسمِ سلیمانی در اذهان باقی‌است.

استاندار کرمان در این پیام آورده است، مستندِ «به اتّفاق»، که خطّ حضورِ این بانوی کرمانی از خانه تا خطّ مقدّم را برای مخاطبانش تبیین می‌کند، تنها گوشه‌ای از مجاهدت‌های مادرِ ساداتِ خوشرو را نشان می‌دهد.

وی می افزاید، بانو نمازیان، که «تؤمنون بالله و رسوله و تجاهدون فی سبیل‌الله بأموالکم و أنفسکم» بر جانش نشسته و در عملش جلوه‌گر بود، اکنون پس از سالها رنج و صبوری، جهان خاکی را بدرود گفته و در میعادگاه «یغفر لکم ذنوبکم»، شنوایِ نوای «سلامُ علیکم، أدخلو الجنّة بما کنتم تعملون» است.

استاندار کرمان در این پیام آورده است، اینجانب این ضایعۀ اندوه‌بار را به همۀ مردم شریفِ کرمان، بازماندگان و عزادارن آن مادرِ آسمانی، خاصّه خانوادۀ آن مرحومه، و به ویژه آقای دکتر سیّدحسن خوشرو، نمایندۀ اسبق کرمان در مجلس شورایِ اسلامی و جنابِ آقای کریمی، استاندارِ اسبق کرمان تسلیت عرض می‌کنم و از بارگاهِ  الهی برای آن فقیدۀ ماجده، آرامشِ روان و غفران الهی و برای همۀ بازماندگان و سوگواران صبر جزیل مسألت دارم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی محمد جواد فدایی کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • زبانزد شدن تجمل‌گرایی اشرف خواهر شاه + عکس و سند
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • هشتاد درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است