Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، آخرین جزئیات پرونده درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در محله سعادت آباد را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری اراذل و اوباش در سعادت آباد و دستگیری عوامل و مرتبطان با این حادثه اظهار داشت: در پی درگیری دو گروه از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های سعادت آباد، پلیس با جدیت تمام از همان ساعات اولیه بررسی موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از 24 ساعت شناسایی و بازداشت شده و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند.

وی گفت: با هماهنگی با مقام قضایی در عملیات های جداگانه‌ای 8 نفر از متهمان این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام این مطلب که تمامی دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل و سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع بوده‌اند، اظهار داشت: از مخفیگاه متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

سردار هداوند با تأکید بر این مطلب که پلیس اجازه گردنکشی به اراذل و اوباش نداده و امنیت، آرامش و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: شناسایی سایر متهمان دخیل در این پرونده در دستورکار مأموران پلیس امنیت تهران قرار دارد.

گفتنی است؛ در ساعت 18 مورخ 7 مرداد درگیری مسلحانه‌ای در سعادت آباد تهران بین دو گروه از اراذل و اوباش به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت دو نفر از آنها شد؛ اراذل و اوباش در منطقه مذکور قرار دعوا گذاشته بودند و با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سوی یکدیگر کردند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

منبع: دانا

کلیدواژه: جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اراذل و اوباش درگیری مسلحانه پرونده درگیری سعادت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش

فرمانده سپاه تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش