Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:16:09 GMT

سیل شدید در صنعاء/۳ نفر جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۴۱۳

سیل شدید در صنعاء/۳ نفر جان باختند

‍‍‍‍‍‍

بر اثر بارش باران و سیل شدید در برخی از محله‌های صنعا پایتخت یمن سه نفر جان خود را از دست دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المسیره، "حمود عباد" شهردار صنعاء گفت سیل ناشی از بارندگی‌های شب گذشته در این شهر محله «السد» واقع در منطقه «نقم» را فراگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباد در گفتگو با المسیره گفت بر اثر جاری شدن سیل 3 تن از شهروندان یمنی جان خود را از دست دادند.

وی افزود که شهرداری پایتخت طی یک طرح فوری با همکاری سایر واحد‌ها در حال تلاش برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل در برخی از محله‌های صنعاء هستند.

شهردار صنعاء تصریح کرد که میزان بارش‌های هفته گذشته بر خلاف تمامی پیش‌بینی‌ها بوده و  بر اثر جاری شدن سیل بخش خدمات ارتباطات و اینترنت دچار آسیب شده است.

عباد همچنین بر ضرورت ایجاد موانع برای جلوگیری از سرازیر شدن سیل به سمت صنعاء تاکید کرد.

انتهای پیام /

R36442/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت ۲ انفجار یک ساختمان ۸ طبقه در اسرائیل ۳ بولتون: باید از استقلال کردستان عراق و براندازی حکومت ایران حمایت کنیم ۴ لبنان|برگزاری تظاهرات در بیروت ۵ آتش‌سوزی بزرگ در قطار سریع‌السیر جده عربستان+عکس ۶ اخبار انفجار بیروت|صدور قرار بازداشت برای ۱۶ نفر از مسئولان بندر بیروت/ تحرکات پاریس برای بهره برداری سیاسی از فاجعه لبنان ۷ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۸ سفر قریب الوقوع «الکاظمی» به آمریکا برای گفت‌‌وگو درباره مذاکرات راهبردی بغداد و واشنگتن مهمترین اخبار بین الملل ایران: کناره‌گیری هوک مسئله تعیین‌کننده نیست آژیرهای خطر در مرز فلسطین اشغالی و لبنان به صدا در آمد اخبار انفجار بیروت|صدور قرار بازداشت برای ۱۶ نفر از مسئولان بندر بیروت/ تحرکات پاریس برای بهره برداری سیاسی از فاجعه لبنان لاوروف: استفاده از سلاح‌های هسته‌ای باید منتفی شود مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود علیزاده: آمریکا مهمترین دشمن روابط ایران و چین است/ هیچکس به دنبال بستن قرارداد یک طرفه با چین نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انفجار بیروت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی عصر یکشنبه در تشریح این خبر بیان کرد: پنجشنبه هفته گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی رستم - بابا میدان، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان فارس با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه هر ۵ نفر سرنشین سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

کد خبر 6097608

دیگر خبرها

  • دست‌کم ۷۸ نفر در وقوع سیل در برزیل جان باختند/ ۱۰۵ تن ناپدید شدند
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • (ویدئو) بر اثر سیل در استان «سولاوِسی» اندونزی ۷ نفر جان باختند