Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:08:21 GMT

علی‌نژاد: خیلی زود اقداماتی درباره کرونا انجام دادیم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۴۲۳

علی‌نژاد: خیلی زود اقداماتی درباره کرونا انجام دادیم

‍‍‍‍‍‍

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خیلی زود اقداماتی درباره کرونا انجام دادیم و جزو اولین دسته‌هایی بودیم که فعالیت خود را آغاز کردیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد در گفت‌وگو با برنامه «ورزش و مردم» اظهار داشت: خیلی زود اقداماتی درباره کرونا انجام دادیم و جزو اولین دسته‌هایی بودیم که فعالیت خود را آغاز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما دوم اسفند ماه 98 ستاد خود را در وزارت ورزش تشکیل دادیم و نتایج آن را هم می‌بینید. شهرها به سه بخش سفید، زرد و قرمز تقسیم شدند و برای هر بخش، تعریف جداگانه‌ای داده شد.

علی‌نژاد: اختلاف فدراسیون‌های شنا و نجات غریق را می‌توانیم به راحتی حل کنیم

ادامه دارد ...

R1402/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مهدی علی‌نژاد بیشتر بخوانید... سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سلطانی‌فر: از جوسازی مفسدان علیه مدیران وزارت ورزش و افراد وابسته به ما ترسی نداریم/ عوامل فساد در باشگاه‌های مختلف شناسایی شده‌اند واژه های کاربردی مرتبط وزارت ورزش و جوانان مهدی علی‌نژاد پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند ۳ ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ۴ جعفری: پنالتی استقلال در دیدار با شهر خودرو اشتباه بود/ داور قضاوت یکنواختی نداشت ۵ آرتور به بارسلونا برمی‌گردد/ تهدید کاتالان‌ها جواب داد ۶ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۷ زیدان: بیل خودش ترجیح داد ما را برای بازی با منچسترسیتی همراهی نکند/ سلاح‌های خاص خود را داریم و به صعود امیدواریم ۸ بارسلونا پدیده سائوپائولو را خرید مهمترین اخبار ورزشی بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ساعی: می‌توانیم تمرینات ملی‌پوشان المپیکی را در محیطی ایزوله آغاز کنیم/ اعلام برگزاری المپیک خبر خیلی خوبی است تماس سرمربی براگا با مدیران ریوآوه برای جذب طارمی مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود علیزاده: آمریکا مهمترین دشمن روابط ایران و چین است/ هیچکس به دنبال بستن قرارداد یک طرفه با چین نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد وزارت ورزش و جوانان مهدی علی نژاد وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده

شهردار قم از اتمام پروژه تملک و تخریب مغازه‌های قبرستان نو به منظور احداث باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، در خصوص پروژه بهسازی قبرستان نو و احداث باغ مزار مشاهیر اظهار کرد: از ۱۳۲ مغازه اطراف قبرستان نو، بیش از ۹۰ درصد تملک شده و تا یک ماه آینده پروژه تکمیل و مغازه‌ها پاکسازی می‌شود.

وی افزود: دفن در قبرستان‌های داخل شهر ممنوع است و شهرداری منطقه باید این مسئله را کنترل کند.

شهردار قم با اشاره به طرح ایجاد باغ مزار مشاهیر و بازآفرینی محله آبشار قم نو تصریح کرد: پس از تصویب طرح توسط شورای اسلامی شهر قم در حوزه فنی، برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای طرح انجام می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: اگر پختگی در طرح اجرای این طرح و نگاه بلندمدت وجود نداشته باشد، مجموعه مدیریت شهری زیر سوال می‌رود.

وی با اشاره به اینکه از مجموعه مدیریت شهری خواسته شده است تا با دقت و تلاش طرح‌های شهری را تکمیل کند، تاکید کرد: برنامه‌ریزی و مطالعات روی طرح‌ها مطابق چشم‌انداز و راهبردها انجام می‌شود.

شهردار قم در خصوص قبرستان وادی السلام گفت: اراضی‌های بین سازمانی در شهر قم همچون وادی سلام، قبرستان نو، پروژه شهید کاظمی و میدان تره‌بار میدان مطهری باید بررسی و برای آن تصمیم‌گیری شود.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه چندین پروژه در شهر بازآفرینی شده است، گفت: ۱۱ پلاک در حریم ریل راه‌آهن وجود دارد که باید تملک شود و به میدان سپاه برسد و در ادامه به بزرگراه امیر کبیر متصل شود.

کد خبر 748798

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده