Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه کمک‌های مومنانه اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) در دهه امامت و ولایت ادامه دارد، گفت: سادات مسجدی در شب عید غدیر تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «علی ابراهیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه باوجود محدودیت های ایجاد شده در دوره شیوع ویروس کرونا، مساجد همچنان فعال هستند، اظهار کرد: سمپاشی و گندزدایی معابر و امکان عمومی، از اقداماتی بود که در کم ترین زمان ممکن به منظور مقابله با یروس کرونا از سوی مساجد انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) (واقع در تهران، خیابان سجاد جنوبی، میدان بهاران، کوچه اسلامی) افزود: پایگاه مقاومت بسیج این مسجد که «الحدید» نام دارد نیز  در ضد عفونی کردن کوچه ها و معابر میدان بهاران مشارکت داشته است و با افزایش دوباره شیوع ویروس کرونا این فعالیت را دوباره انجام می دهد.

 

وی افزود: مسجد امیرالمومنین(ع) همه ساله به مناسبت عید قربان، عید نوروز و ماه مبارک رمضان، بسته های ارزاق و گوشت قربانی میان نیازمندان توزیع می کند که امسال نیز به مناسبت عید غدیر و دهه ولایت و امامت انجام می دهد که اکنون در حال جمع آوری و بسته بندی این کمک های هستیم.

 

ابراهیمی اضافه کرد: اهالی مسجد امیرالمومنین(ع) در پی تاکید مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه به نیازمندان که در روز نیمه شعبان و دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد، به فعالیت های خود در حوزه تهیه بسته های ارزاق رونق بیشتری داد و تاکنون 100 بسته ارزاق و هر بسته به ارزش 400 هزار تومان میان نیازمندان توزیع کرده است.

 

وی با بیان اینکه مسجد امیرالمومنین(ع) در تمام دوره شیوع ویروس کرونا در سه نوبت صبح، ظهر و شب باز بوده است، اظهار کرد: حتی زمانی که نماز جماعت تعطیل بود نیز در این مسجد به روی مردم باز بود و بنده نیز همه روزه در دفتر این مسجد، پاسخگوی مراجعان بوده بم.

 

ابراهیمی درباره برنامه های مسجد امیرالمومنین(ع) در دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: طبیعتا به دلیل توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا و دستورالعمل صادر شده از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، نمی توانیم همچون سال های گذشته این دهه به ویژه عید غدیر را گرامی بداریم باوجود این مراسم تکریم سادات این مسجد در شب عید غدیر برگزار می شود.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه تکریم سادات عید غدیر مسجد امیرالمومنین ع عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم

بارش شدید باران بهاری سبب جاری شدن آبشار‌های فصلی در دهستان بنادک سادات شد.

روستای بنادک سادات، روستایی از توابع مهریز که به خاطر و جود رودخانه و حوضچه‌های طبقه ای، طبیعت زیبایی را در منطقه رقم زده است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم