Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@19:30:40 GMT

تحویل ۱۳۴۰۰ مسکن مهر پردیس در روزهای آینده

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۶۳۰

تحویل ۱۳۴۰۰ مسکن مهر پردیس در روزهای آینده

خبرگزاری میزان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت: تحویل این واحد‌ها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود. تاریخ انتشار: 12:14 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۱۹

خبرگزاری میزان ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی اظهار کرد: سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شده نهضت فضای سبز در این شهر جدید در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

وی افزود: امیدواریم واحد‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس به استثنای واحد‌هایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده است، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت: تحویل این واحد‌ها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم، منتظر آئین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند.

وی همچنین افزود: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و واحد‌های باقی‌مانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: پیشرفت ۹۹ درصدی پروژه‌های مسکن مهر در استان تهران

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار مسکن اخبار اقتصادی مسکن مهر واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

 بذرپاش روز جمعه در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در راستای یک سفر کاری با استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مدیران کل دستگاه‌های مرتبط وارد تبریز شد.

وی ابتدا از قطعه ششم آزادراه تبریز ارومیه بازدید و سپس در مراسم افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند شرکت کرد.

وزیر راه شهرسازی و معاونان وی امروز همچنین در جلسه شورای کاهش تصادفات رانندگی و شورای مسکن استان شرکت می‌کنند و پس از آن از ترمینال در دست ساخت شماره ۲ فرودگاه تبریز بازدید خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ۲ هزار واحد مسکن مهر مهستان تا پایان اردیبهشت تحویل می‌شود
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم