Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@16:30:32 GMT

گام دوم توزیع کمک‌های مومنانه در محمودآباد آغاز شد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۶۵۳

گام دوم توزیع کمک‌های مومنانه در محمودآباد آغاز شد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد از آغاز گام دوم توزیع کمک‌های مومنانه بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت وگو با خبرنگار  تسنیم در محمودآباد، با اشاره به اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان اظهار داشت: سپاه محمودآباد با تعامل و همکاری نیروهای بسیجی در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های متعدد در راستای منویات مقام معظم رهبری جهت کمک به نیازمندان را دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با شیوع بیماری منحوس کرونا و سختی قرار گرفتن برخی خانواده‌های آسیب دیده این بیماری سعی شده در مرحله اول آماده‌سازی بسته‌های معیشتی انجام شود، گفت:  در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه این شهرستان دو هزار و 50 بسته معیشتی توزیع شد و حدود چهار هزار و 493 خانوار نیازمند شناسایی شدند.

ابراهیم نژاد با تاکید بر اینکه رسالت بسیج خدمت‌گذاری به مردم است و تمام تلاش ما قدم برداشتن در این عرصه‌ها است، گفت: در ادامه این کمک‌ها پس از سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در عید قربانی این شهرستان مرحله دوم کمک‌های مومنانه را با توزیع غذای گرم و گوشت قربانی در روز عید قربان بین 14 هزار و 492 خانوار آغاز کرد.

اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در چالوس + فیلمپویش کمک مومنانه در استان مرکزی به روایت تصویررزمایش کمک مومنانه مازندران روحیه امید به زندگی را در محرومان جامعه تقویت کرد

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه این شهرستان را در سه مقطع عنوان کرد و گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه دوم از عید قربان تا عید غدیر بوده که در حال توزیع بین نیازمندان است؛ مقطع دوم که فرصتی برای ما محسوب می‌شود به دهه اول محرم برمی‌گردد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای مراسمات عزاداری که باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد، نذورات خوبی جمع شده و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ابراهیم نژاد با اشاره به اینکه کمک‌ها فقط معیشتی نیست و شامل تهیه لوازم التحریر دانش‌ آموزان نیازمند نیز است، افزود: مرحله سوم در ماه صفر و اربعین امام حسین (ع) است که هر پایگاه در محل خود با جمع‌آوری نذورات اقدام به تهیه بسته‌های معیشتی کرده تا بین نیازمندان آن روستا توزیع شود.

وی با بیان اینکه 604 خانوار در مرحله اول کمک مومنانه مرحله دوم تاکنون شناسایی شدند و این بسته‌ها شامل کارت هدیه برای 10 خانوار،  پنج خانوار پوشاک، 10 خانواده قسط قبوض است، یادآور شد: 20 هزار بسته فرهنگی، تبرکی به ارزش 60 هزار تومان نیز به کودکان نیازمند در روز عید غدیر توسط بسیج خواهران اهدا می‌شود. 

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اعلام اینکه در مرحله اول بیش از 9 هزار بسته‌های غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، خاطرنشان کرد: در مرحله دوم سعی داریم بیشتر از این تعداد بسته‌ها جمع آوری و توزیع شود.

گفت‌وگوی تصویری کبریا مقدس با فرمانده سپاه محمودآباد را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

انتهای پیام/685/ح

R41358/P/S6,74/CT16 بیشتر بخوانید... مرحله جدید رزمایش همدلی و مواسات سپاه در آذربایجان شرقی+تصاویر مشارکت ناجا در مرحله دوم رزمایش مواسات؛ بسته‌های معیشتی بین محرومان گیلان توزیع می‌شود مرحله دوم "رزمایش مواسات" در نقاط مختلف استان مازندران آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله جدید رزمایش همدلی و مواسات سپاه در آذربایجان شرقی+تصاویر مشارکت ناجا در مرحله دوم رزمایش مواسات؛ بسته‌های معیشتی بین محرومان گیلان توزیع می‌شود مرحله دوم "رزمایش مواسات" در نقاط مختلف استان مازندران آغاز شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۳ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۴ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۵ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند ۶ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۷ کمک‌های مؤمنانه وجه تمایز تمدنی ملت ایران را نشان داد + فیلم ۸ قلعه‌نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ آقایی اخراج نشده است مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد کاشان| اسلامی: پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند عضو مجلس خبرگان رهبری: خبرنگاران نقش بزرگی در مقابله با تحریف‌های دشمنان دارند گزارش ویدئویی| ماجرای تعریض ناتمام جاده نیروی هوایی بابلسر/ پروژه ای که شروع نشده متوقف شد️ + فیلم مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود علیزاده: آمریکا مهمترین دشمن روابط ایران و چین است/ هیچکس به دنبال بستن قرارداد یک طرفه با چین نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه مرحله دوم رزمایش بسته های معیشتی کمک های مومنانه رزمایش مواسات بین نیازمندان مرحله اول بسته ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان با اشاره به اینکه صبح امروز ۱۱ هزار و ۸۰۰ دوطلب گروه آزمایشی علوم تجربی با هم رقابت کردند گفت: در این رقابت دو روزه بیش از ۲۷ هزار و ۸۰۰ دواطلب گیلانی مرد و زن با هم رقابت کردند. 
ارسلان دمیرچی با آزمون سراسری نوبت نخست سال ۱۴۰۳ در ۱۴ حوزه امتحانی گیلان همزمان با سراسر کشور پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد افزود: داوطلبان گیلانی در ۵ گروه آزمایشی ریاضی و فنی، علوم انسانی، تجربی، هنر و زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند. 
وی با بیان اینکه مرحله دوم این آزمون ۷ و ۸ تیر برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نتایج قطعی ۲ آزمون پایان شهریور اعلام می‌شود.
نماینده تام الاختیار دانشگاه گیلان دربرگزاری آزمون‌های سراسری اعلام کرد: ۳ هزار و ۶۸۲ داوطلب رشته ریاضی فیزیک، ۸ هزار و ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر در تجربی، هزار و ۲۱۹ داوطلب هنر و ۲ هزار و ۶۹۵ نفر در رشته زبان‌های خارجی با هم رقابت کردند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن پرونده مرحله نخست کنکور در گیلان
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد