Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@13:20:51 GMT

کارواخال دست از جذب طارمی برنمی‌دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۹۶۹۹

کارواخال دست از جذب طارمی برنمی‌دارد

یک رسانه پرتغالی خبر داد سرمربی سابق ریوآوه می خواهد مهاجم ایرانی را به تیم براگا منتقل کند.

به گزارش مشرق، نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد کارلوس کاروخال، سرمربی فصل گذشته ریوآوه که موفق شد این تیم را به رده پنجم جدول برساند و سهمیه لیگ اروپا کسب کند، می خواهد مهدی طارمی، ستاره ایرانی تیمش را با خود به تیم جدیدش یعنی براگا ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارواخال در این زمینه با رئیس باشگاه ریوآوه تماسی برقرار کرد. البته سرمربی سابق ریوآوه برای جذب مهاجم ایرانی بدون رقیب نیست چون پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ هم به دنبال این ستاره ایرانی هستند.

بنا به گزارش های رسیده باشگاه پورتو مذاکرات اولیه را هم انجام داده است. طارمی در فصل گذشته برای ریوآوه 18 گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان فصل 2019-2020 لیگ پرتغال بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مهدی طارمی براگا پورتو لیگ پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • تصویری جدید از همسر ایرانی سرمربی مسلمان شده سپاهـان
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس