Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان فخری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به دلیل دوره ابتلا به ویروس کووید ۱۹ از سخت ترین دوره های زندگی‌اش بود، گفت: داستان این دوره سخت از حالت های کوفتگی و بدحالی شروع شد که احساس می کردم. از همانجا خودم به ابتلا به ویروس کرونا مشکوک شدم و به همین دلیل خود را ۵ روز قرنطینه کردم اما موضوع خیلی جدی تر از این بود که با قرنطینه و رعایت چارچوب های آن حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در دوره قرنطینه وضعیت عمومی‌ام بهتر که نشد هیچ، روز به روز بدتر هم شد طوریکه اکسیژن خونم به شدت افت کرده بود به همین دلیل به بیمارستان منتقل شدم تا روند درمان زیر نظر متخصصان پیگیری شود.

رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در دوره درمان داروی «رمدسیویر» را هم تزریق کرد، یادآور شد: ابتدا در بیمارستان طالقانی بستری شدم اما به خاطر شدت بیماری و اینکه ریه‌ام را کاملا درگیر کرده بود، نیاز بود که روند درمان در بیمارستان مسیح دانشوری دنبال شود. با پیگیری های شخصِ وزیر ورزش و البته رئیس کمیته ملی المپیک و معاون ورزش قهرمانی این انتقال صورت گرفت. جا دارد از آقایان سلطانی فر، صالحی امیری و علی نژاد به خاطر پیگیری هایی که در این زمینه داشتند، تشکر کنم.

وی که هدایت تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر را بر عهده دارد و با این تیم سهمیه تیمی المپیک توکیو را هم کسب کرده، تصریح کرد: دوره درمان در این بیمارستان ۶ روز ادامه داشت. به جرات می گویم بدترین شرایط ممکن را داشتم. به لحاظ جسمانی به قدری ضعیف و بی حال بودم که عملا هیچ حسی از درد و شرایط اطراف نداشتم. در این دوره بیماری ۶ کیلو کاهش وزن داشتم.

فخری با یادآوری اینکه بعد از تست مجدد کرونا و منفی بودن نتیجه آن بازگشت به کار داشت، خاطرنشان کرد: دوره بیماری را پشت سر گذاشتم اما به صورت صد درصد به شرایط عادی بازنگشته‌ام. به لحاظ جسمانی هنوز وضعیت خوبی ندارم. در انتخابات کمیسیون ورزشکاران هم صرفا برای اینکه ناظر بودم، شرکت کردم. در کل روزی ۶ - ۵ ساعت بیشتر در محل کار نیستم چون حس می کنم هنوز آثار بیماری و بدحالی ناشی از آن را دارم.

مرکز نظارت بر تیم های ملی کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: اگر تمام سختی های رعایت پروتکل های بهداشتی را تحمل کنیم بهتر از این است که به جنگ این ویروس برویم. البته که شخصا همه موارد را رعایت می کردم اما نمی دانم کجا و چطور به کرونا مبتلا شدم. این ویروس شکست دادنی نیست. به نظرم تا خودش نخواهد از بدن فرد مبتلا خارج نمی شود.

وی تاکید کرد: پیش از این هم تاکید داشتم که نیازی به عجله برای شروع اردوها و تمرینات ورزشکاران و حتی المپین ها نیست. الان که خودم تجربه درگیری با این بیماری و سختی های آن را دارم بیشتر روی این موضوع تاکید دارم. زمانی می گفتیم برگزاری اردو و تمرین سلامت ورزشکار را به خطر می اندازد اما الان انجام این اقدام سلامت کل جامعه را تهدید می کند چرا که ممکن است یک ورزشکار در اثر حضور در اردو و جریان تمرینات ناقل ویروس شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که تمام افراد و از جمله ورزشکاران از شرِ ویروس کرونا در امان باشند.

کد خبر 4991915 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک پیمان فخری ویروس کرونا وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر سید رضا صالحی امیری مهدی علی نژاد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فوتسال ورزش همگانی لیگ برتر فوتسال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد

یک تحلیل‌گر صهیونیست در یادداشتی تاکید کرد: باید اعتراف کنم السنوار در مدیریت جنگ از رهبران اسرائیل برتر است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، الیور راگل تحلیل‌گر صهیونیست در شماره امروز یکشنبه روزنامه هاآرتص نوشت با وجود آن که من قصدی برای تمجید از یحیی السنوار ندارم اما باید اعتراف کنم که او در زمینه مدیریت جنگ از تمامی رهبران اسرائیل برتر است.

این نویسنده صهیونیست که برای عدم حمله قرار گرفتن توسط صهیونیست‌ها سطور بعدی نوشتار خود را به متهم کردن و تقبیح رهبر حماس پرداخته  اما در پارگراف دوم این نوشتار تاکید می‌کند، تمامی (انگ هایی) که در مورد السنوار گفتم علت شکست اسرائیل در جنگ فعلی نیست بلکه برخی علل این شکست را عدم وحشیگری (بیشتر) علیه فلسطینیان ودر مقابل  لیبرال‌ها هم مشکل را در نبود سیاستمداران واقعی که توانمندی استفاده از فرصت‌ها برای تغییر چهره منطقه داشته باشند، اعلام می‌کنند، رفتارهایی که باعث شده است امروز پایان جنگ به معنای برپایی دولت فلسطینی باشد در حالی که هر دو طرف طیف سیاسی هم از برنامه‌های عملیاتی ارتش اسرائیل انتقاد می‌کنند و مشکل رفح از یک سو و شکست اطلاعاتی در پیش بینی پاسخ (کوبنده) ایران به عملیات ترور انجام گرفته در دمشق را نماد این شکست می‌دانند.

در ادامه این یادداشت آمده است، نقطه و بستر مشترک بین دو طیف سیاسی اسرائیل آن است که هر دو آنها عامل اصلی شکست را اشتباهات اسرائیل می‌دانند، این به آن معنی است که این شکست ساخته و پرداخته خودمان است.

در بخش دیگری از این نوشتار آمده است: باید اعتراف کنیم که السنوار در بعد راهبردی یک استراتژیست بی حد و حصر است، مشکل دقیقا در این نقطه بسیار حساس در جامعه اسرائیل است، این یک حزن عیان و شاید حقیقتی مخفی است که السنوار در مدریریت جنگ به مراتب دست بالاتری از کابینه جنگ اسرائیل دارد و واقعیت آن است که او از هر شخصیتی که در ساختار رهبری اسرائیل هم‌اکنون حضور دارد، استراتژیست تر است.

علاوه بر آن او به زبانی سخن می‌گوید که ما به آن شطرنج اطلاق می‌کنیم، السنوار شطرنج باز ممتازی است، او بسیاری از حرکت پیش رو را می‌بیند و قصد و برنامه خود را هم به شکل عالی مخفی می‌کند، هر فردی که بازی شطرنج را بلد باشد احساس ناتوانی در مقابل بازیگر بهتر را احساس کرده است، تو نمی‌دانی از کجا آمد گویی که نابینا و کور هستی، این یک شرایط اهانت بار برای ما است.

نویسنده در ادامه تاکید می‌کند: شکست‌های مستمر، شدید و در جبهه‌های متعدد اسرائیل مستقیما به این مسئله مربوط است که السنوار یک استراتژیست ماهر است، اسرائیل که از یک مایلی به طرفش می‌‌آید را می‌بیند و می‌داند که تل‌آویو هیچ‌‌ ایده‌ای در رابطه با نقشه‌ای که برایش تدارک دیده ندارد، این یک خفت ملی است، اسرائیلی‌ها السنوار را بر سرزمین خود ترجیح می‌دهند شاید این هم به دلیل خودپرستی کور بنیامین نتانیاهو باشد، موشی که از نوشیدن کوکتل لذت برده و بر روی تابی تفریح می‌کند.

امروز و در حال حاضر السنوار بهترین استراتژیست موجود در میدان است، دلیل آن هم آن است که از هفتم اکتبر تا به امروز حتی یک اشتباه هم در مدیریت جنگ نداشته است.

رسانه عبری: با وجود تلاش آمریکا همه چیز در اختیار سنوار استکاخ سفید: منتظر پاسخ سنوار به پیشنهاد آتش بس جدید هستیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحلیل‌گر صهیونیست: السنوار در مدیریت جنگ بر ما برتری دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد