Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مقابله با جریان تحریف، تکیه به ظرفیت‌های داخلی و اعتماد به جوانان و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است. تاریخ انتشار: 12:47 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۶۲۳

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام حسن نوروزی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در روز عید قربان مبنی بر اینکه "دشمن به موازات جریان تحریم، جریان تحریف حقایق را هم دنبال می‌کند، اما به فضل الهی و با هوشیاری، زیرکی و شناخت عمیق ملت ایران از آمریکا به هیچ کدام از اهدافش نرسیده و نخواهد رسید"دربار مصادیق جریان تحریف گفت: آمریکا از یک سو تحریم می‌کند و عده‌ای نیز در داخل دست به تحریف واقعیت‌ها می‌زنند و با اشاره به مباحثی همچون گرانی و مشکلات مدعی می‌شوند که اگر همچنان برجام به قوت خود باقی بود و ما با غرب و اروپا ارتباط داشتیم شاهد این مشکلات نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن‌ها مدعی می‌شوند قحطی، مشکلات، فشار اقتصادی و کمبود بودجه در کشور زیاد شده است و واقعیت‌های موجود را تحریف می‌کنند، این در حالی است که ما در کشور به وفور شاهد نیروی انسانی متخصص و منابع سرشار هستیم.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس راه مقابله با تحریف واقعیت‌ها را تکیه به ظرفیت‌های داخلی، اعتماد به جوانان و روی آوردن به اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: باید به مکتشفین و مخترعین داخلی اعتماد کرده و برای فعال بودن مراکز و کارگاه‌های تولیدی ضمن حمایت از آن‌ها در جهت تامین تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز آن‌ها گام‌های موثری برداریم، همچنین لازم است که استانداران و فرمانداران به میدان بیایند تا با تشکیل کارگروه‌های توسعه‌ای در مناطق مختلف فعالیت‌های تولیدی را افزایش دهیم.

نوروزی ادامه داد: آمریکا قصد دارد با تحریم بر ما فشار وارد کند تا ما به این نتیجه برسیم که تنها راه نجات ارتباط با اروپا و آمریکا است، برخی در این کشور از ابتدای انقلاب تاکنون دل داده آمریکا و غرب بودند، آن‌ها بر ارتباط با استکبار تاکید دارند در حالی که دکترین انقلاب و دکترین امنیتی و سیاست دفاعی ما جدایی از استکبار بوده و هست، راه تثبیت این دکترین و راه مبارزه با آن تفکر انحرافی و تحریف واقعیت‌ها این است که به ظرفیت‌های داخلی روی بیاوریم.

 

بیشتر بخوانید: کلیات طرح «حمایت از مالکیت صنعتی» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصویب شد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحریف جریان تحریف واقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در ویدئوی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، حوریه مصدق، زن افغان فعال حقوق بشر در فرودگاه هیترو لندن به زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در صلح با طالبان می‌گوید: افغانستان را تباه کردی.

به گزارش فرارو، زلمی خلیلزاد در پاسخ می‌گوید که او هم از وضعیتی که در افغانستان پیش آمده است راضی نیست و از وضعیت زنان پس از تسلط طالبان بسیار متاثر است.

وی تاکید می‌کند تا زمانیکه افغان‌ها به یک توافق کلی برای یک افغانستان آباد و آزاد و پیشرفته نرسند کار ناتمام است.

خلیلزاد در پاسخ این سوال که آیا در اعتماد به طالبان اشتباه کرده است، می‌گوید: اعتماد هیچوقت نبوده، فیصله‌هایی [تصمیم‌ها]که گرفته شده بود، [این بود که] چه شده می‌توانست شود و چه شده نمی‌توانست. هیچ وقت مسئله اعتماد نبود.

خلیلزاد درباره اینکه آیا از زنان افغانستان عذرخواهی می‌کند، می‌گوید: نه، عذرخواهی نمی‌کنم. آن‌هایی که این وضع را بوجود آورند باید عذرخواهی کنند.

در ۲۹ فوریه ۲۰۲۰ زلمی خلیلزاد به نمایندگی از آمریکا با عبدالغنی برادر، نماینده طالبان توافقنامه موسوم به آوردن صلح به افغانستان را امضا کردند که پس از آن طالبان به‌سرعت پیشروی کرده و در ۱۵ آگوست/اوت نظام جمهوری را ساقط کردند.

دیگر خبرها

  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • شرط‌بندی ضد انقلاب روی مهره سوخته اسرائیل
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • (ویدئو) زن افغان فعال حقوق بشر زلمی خلیلزاد را غافلگیر کرد
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • اعتماد به سکوهای داخلی در گرو حفاظت از داده های شخصی کاربران
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی