Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: حمایت از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌دانیم و هر حمایتی که از سوی استانداری لازم باشد برای حفظ استقلال رسانه و کمک به حل مشکلات این صنف در استان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا امروز در دیدار با مسوول بسیج رسانه، اعضای انجمن صنفی نشریات محلی و اعضای هیئت رییسه خانه مطبوعات کردستان اظهار کرد: توجه به رسانه، بیمه خبرنگاران، نبود سرمایه‌گذاری در حوزه رسانه در استان کردستان همگی از دغدغه‌های اصحاب رسانه در استان است اما این مشکلات فقط مختص استان کردستان نیست و باید در سطح کلان و کشوری مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیان مسائل هیچ مشکلی را از خبرنگاران حل نمی‌کند بلکه باید طرح و ایده‌ای برای حل مشکلات خبرنگاران استان کردستان ارائه شود که قابلیت اجرا داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگار رسالت سنگینی در برابر هجمه دشمنان بر عهده دارد، خاطرنشان کرد: مشکلات دریافتی و بیمه خبرنگاران در شأن این قشر نیست و باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

استاندار کردستان اعلام کرد: ارائه این ایده که مکانی برای تجمیع دفاتر رسانه‌ها در استان باید در نظر گرفته شود ایده مناسبی است و باید برای برون‌رفت از سایر مشکلات خبرنگاران نیز از سوی فعالان رسانه‌ای طرحی ارائه شود و ما هم آماده کمک به خبرنگاران هستیم.

مرادنیا تصریح کرد: رسانه‌های مکتوب استان کردستان بدلیل نبود  شرکت‌های خصوصی و کارخانه در استان، درآمد چندانی ندارند و باید همفکری شود که برای خبرنگاران تسهیلاتی در قالب صندوق حمایتی دیده شود.

وی با اشاره به مشکل مسکن خبرنگاران بیان کرد: تعداد خبرنگارانی که مسکن ندارند شناسایی شود تا در طرحی اقدام ملی مسکن ثبت نام شوند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی مملکت که با تحریم و‌ بحران اقتصادی مواجهیم نیاز است که خبرنگاران و اصحاب رسانه با ایجاد امیدآفرینی به جامعه شور و نشاط ببخشند و فعالیت‌های امیدبخش و مطلوب استان را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: تا پایان امسال 30 پروژه شاخص از جمله راه‌آهن سنندج همدان، فرودگاه سقز، جاده سنندج مریوان، تبدیل اراضی دیم به آبی و غیره در استان افتتاح خواهد شد ک خبرنگاران استان این موارد را اطلاع‌رسانی کنند.

مرادنیا اعلام کرد: امروز یکی از مسائلی که در رسانه‌های داخلی و خارجی مطرح می‌شود بحث کولبری است گرچه این قشر با مشکلات زیادی روبرو هستند اما برخی‌ها در پوشش کولبر کالای قاچاق وارد می‌کنند و خبرنگاران باید مراقب باشند که اطلاع‌رسانی‌های آنها در خصوص کولبران و یا سایر مشکلات استان، سوژه‌ای برای رسانه‌های بیگانه نباشد و واقعیات را به مخاطب منتقل کنند.

وی اعلام کرد: حمایت از رسانه‌ها را وظیفه خود می‌دانیم و هر حمایتی که از سوی استانداری لازم باشد برای حفظ استقلال رسانه و کمک به حل مشکلات این صنف در استان انجام خواهد شد.
انتهای پیام/23330

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه استاندار کردستان بهمن مرادنیا استان کردستان رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن

مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبرداد.

به گزارش ایسنا، فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک  کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

شهید سرباز؛ فرزین بلیان

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • از متن پیشنهادی آتش بس میان حماس و اسرائیل چه می دانیم؟/ تنش زدایی در چند مرحله صورت می گیرد/ سرنوشت غزه پس از جنگ همچنان مبهم است / مرحله اول معامله 40 روزه خواهد بود
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • تیراندازی به برجک مرزبانی در کردستان؛ شهادت ۱ سرباز و جراحت ۳ تن
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان