Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان رئیس‌کل دادگستری گلستان از کشف جسد یک زن در مناطق صعب‌العبور کوهستانی شهرستان کردکوی خبرداد.

هادی هاشمیان، رئیس‌کل دادگستری استان گلستان از کشف یک جسد در مناطق صعب‌العبور کوهستانی شهرستان کردکوی خبرداد و بیان کرد: در پی اعلام مفقود شدن خانومی به نام سها رضانژاد، در مناطق کوهستانی شهرستان کردکوی، دستورات قضایی برای جستجو به‌منظور پیدا کردی نشانی از این فرد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: لحظاتی قبل تیم جستجوی هلال‌احمر جسد یک زن را در مناطق صعب‌العبور کوهستانی شهرستان کردکوی کشف کردند و در حال انتقال جسد هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوی مستقر هستند تا پس از انتقال جسد و انجام تشریفات قانونی، هویت جسد کشف شده مشخص شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، هاشمیان در پایان با تأکید بر اینکه در خصوص هویت جسد کشف شده نمی‌توان گمانه زدی کرد، گفت: محل کشف جسد، نسبت به محلی که خانم سها رضانژاد در آن کمپ زده بودند، فاصله دارد و احراز هویت و علت مرگ پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی امکان پذیر است.

۱۴ تیرماه امسال سها رضانژاد به همراه گروهی ۲۰ نفره از طبیعت‌گردان از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد. به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سها رضانژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم