Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون همتی روز جمعه با صدور پیامی ضمن تبریک هفدهم مرداد روز خبرنگار و قدردانی از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه افزود: خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی، چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند که با کوشش مجدانه مطالبات مردم را در رسانه‌ها انعکاس می‌دهند.
وی بیان داشت: خبرنگاران به واقع طلایه داران آگاهی بخشی به جامعه اند که با قلم خود مردم را از رویدادها مطلع می‌سازند و از سوی دیگر با رصد مسائل موجود در جامعه، مشکلات مردم را به گوش مسوولان می‌رسانند تا برای آن‌ها چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان اظهارداشت: در دوران امروز که به عنوان عصر ارتباطات نام گرفته، رسانه‌ها نقش موثری در توسعه و پیشرفت جوامع برعهده دارند و خبرنگاران که وظیفه تولید و انتشار محتوا را بر عهده دارند، رکن اصلی رسانه‌ها محسوب می‌شوند.
همتی ادامه داد: در سراسر کشور و از جمله هرمزگان، شاهد تلاش گسترده و کوشش خستگی ناپذیر خبرنگاران در راه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف با استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطی هستیم.

شهید صارمی شجاعانه در راه انجام وظیفه خبرنگاری جان فدا کرد
استاندار هرمزگان اظهارداشت: هفدهم مرداد به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده که شجاعانه در راه انجام وظیفه مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی، جان خود را فدا نمود و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همتی با گرامیداشت یاد وخاطره شهید محمود صارمی و سایر شهدای عرصه رسانه، ادامه داد: این شهید بزرگوار الگویی برای تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه در جمهوری اسلامی ایران است تا این چنین شجاعانه و فداکارانه در راه آگاهی رساندن به مردم گام بردارند.
وی با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران بویژه در ایام شیوع ویروس کرونا که باوجود مشکلات و محدودیت‌ها، در آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم نقش بی بدیلی داشتند، امیدوارم در راه انجام رسالت مهم خود با وفاق و همدلی بیشتر به خصوص همپوشانی تشکل‌های رسانه ای جهت رفع مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه، روز به روز موفقیت‌های بیشتری را تجربه نمایند.
۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار فقید خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در سال ۱۳۷۷ حین انجام وظیفه در مزار شریف افغانستان به دست گروه تروریستی طالبان است.
با تصویب شورای فرهنگ عمومی ۱۷ مرداد به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شده است.

برچسب‌ها روز خبرنگار استانداری هرمزگان  فریدون همتی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان روز خبرنگار استانداری هرمزگان فریدون همتی هرمزگان روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان داراب با اشاره به هفته کار و کارگر با استناد به آیه شریفه «مَن ظَلَمَ اَجیراً اَجرَهُ اَحبَطَ اللهُ عَمَلَهُ وَ حَرَّمَ عَلَیهِ ریحَ الجَنَّة؛ اگر کسی به یک کارگری ظلم بکند، در مورد اجرت او و دستمزد او ظلم بکند، همه اعمال خیر او از بین می‌رود و نابود می‌شود» تصریح کرد: ظلم به کارگر فقط دستمزد ندادن نیست بلکه اقدام نکردن در زمینه بیمه، بهداشت، آموزش، ابتکار، مهارت‌افزایی، سلامت خانوادگی و امنیت شغلی نیز ظلم به کارگران است.

وی با بیان اینکه چهارده هزار شهید جامعه کارگری در واقع چهارده هزار پرچم افتخار و وفاداری در دست کارگران است، تاکید کرد: برجسته شدن ارزش کارگر در جامعه، باعث رونق کار و تولید می‌شود.

امام جمعه داراب در ادامه با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته مقام معلم و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری بیان کرد این دانشمند بزرگ، یکه‌تاز عرصه جهاد علمی و دینی بود و با وجود آنکه حتی برخی آشنایان جاهل و دوستان نادان به سنگ‌اندازی، تهمت و ملامت او پرداختند، این انسان وارسته وظیفه خویش را شناخت و در راه انجام وظیفه، هیچ‌چیز مانعش نشد.

حجت الاسلام خسروی عنوان کرد: شهید مطهری وظیفه خویش را به بهترین شکل انجام داد و با افشای باورهای نادرست و اندیشه‌های منحرف، حقایق ناب را باز گفت و کج‌فکری‌ها و ناروایی‌ها را برنتابید و به راه خود ادامه داد و سرانجام، به فیض بزرگ شهادت رسید.

وی افزود: او متفکری ژرف اندیش، پهلوان مبارزه با التقاط، روحانی متناسب با زمان، مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله، نادره زمان ما، معلم بزرگی برای دیروز و امروز و فردای کشور، متفکر دین‌شناسِ مومنِ با اخلاص و پُرکار بود.

خسروی در ادامه گفت: خطی که می‌تواند انقلاب را از نظر فکری حفظ کند، همان خط مطهری یعنی اسلام ناب و بدون التقاط و بدون گرایش به جریان‌های التقاطی و انحرافی است.

وی گفت: مطهری از کسانی بود که در ذهنش شکل کلی انقلاب، هوشمندانه منعکس شده بود و سعی می‌کرد نگذارد اسلام از خط اصیل خود منحرف شود.

کد خبر 6089186

دیگر خبرها

  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • رئیس جمهور ونزوئلا: آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران