Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه و قلم، با اشاره به این نکته که خبرنگاران و نگاه ویژه آنان، مهم ترین واسطه ها میان مردم و جامعه هستند بر نقش مهم، مثبت و سازنده رسانه ها در شکل گیری افکار عمومی و رونق و پویایی جامعه تاکید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، متن پیام حمیدرضا عظیمی به شرح زیر است:
گوش هوش به پژواک جامعه و جهان، با طنین قلم خبرنگاران
خبرنگاری حرفه ای دشوار، مسئولانه و تحسین برانگیزاست و ما می توانیم از مسیر ذهن روشن، تلاش، صبر و درک خبرنگاران، به وقایع و اتفاقات بی پایان که در عرصه های مختلف این جهان جاریست دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگاران و نگاه ویژه آنان ، مهم ترین واسطه ها میان مردم و جامعه هستند که در شکل گیری افکار عمومی تأثیرات مثبت ، سازنده و ژرفی می گذارند.
بی شک در این روزها که کرونا گریبان هموطنان عزیز را گرفته ، فعالیت های اقتصادی را نیز تحت الشعاع قرار داده و نحوه خدمات رسانی بانکی را نیز دستخوش تغییراتی کرده، انعکاس دستاوردها و خدمات نظام بانکی به مردم و جامعه مدیون و مرهون همراهی و حمایت خبرنگاران و اهالی پرتلاش رسانه های مرز و بوم عزیزمان ایران اسلامی سرفراز است.
و بی شک این تلاش تحسین برانگیز و شایسته قدردانی است .
امیدوارم با بهره مندی از سرمایه انسانی و ارزشمند جامعه خبرنگاری کشور، تمامی فعالان اقتصادی به ویژه بانک ها بتوانند بیش از پیش در ارائه خدمت راستین به رونق اقتصاد کشور و تامین خواست و نظر مردم و نیز شکوفایی عرصه تولید و صنعت کشور پیشگام باشند.
بدینوسیله ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار برای همه خبرنگاران محترم کشور، فضایی الهام بخش و بیکران همراه با ایده های خلاقانه و راه ها و افق های روشن در تحقق اهداف این عزیزان آرزومندم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند

شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران در احکام جداگانه‌ای علیرضا رحمان‌زاده را به عنوان «مدیر دفتر شهردار» و سید مهدی متولی را به عنوان «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است:

بسمه تعالی
جناب آقای علیرضا رحمان‌زاده
نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم  به سمت «مدیر دفتر شهردار» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا، تحت راهبری مدیرکل حوزه شهردار و با تلاش و پیگیری مجدانه و همکاری و تعامل موثر درون و برون سازمانی، در راستای تحقق چشم‌انداز «تهران؛‌ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

زاکانی: تمام انتصابات در بخش‌‌های مختلف شهرداری تهران بر مبنای قانونی و مصوبه شورا بوده است

بسمه تعالی
جناب آقای سید مهدی متولی
نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب‌عالی، به موجب این حکم به‌ سمت «دستیار ویژه ارتباطات مردمی» منصوب می‌شوید.
امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در راستای تحقق چشم‌انداز«تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام»، موجبات ارتقاء‌ کارآمدی شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.
توفیقات روز افزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • کار خوب پلیس در حمایت از شهروند خبرنگاران
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟