Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دومین روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه‌های امتحانی برگزار شد. فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره برگزاری دومین روز آزمون کارشناسی ارشد ۹۹، گفت: این آزمون از ساعت ۸ و نیم صبح امروز در ۸۰ شهرستان کشور به صورت همزمان برگزار شد و خوشبختانه تاکنون گزارشی از تخلف در آزمون ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر این که آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ طی سه روز متوالی یعنی تا شنبه ۱۸ مرداد ماه برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۲۸۳ هزار و ۴۱۴ داوطلب برای رقابت در ۳۶ رشته امتحانی در صبح امروز در جلسه آزمون شرکت کردند.

زرین آمیزی همچنین با تاکید بر این که تمامی پروتکل‌های بهداشتی آزمون کارشناسی ارشد امروز اجرا شد، گفت: آزمون امروز سر موعد مقرر بدون هیچ تاخیری در تمامی حوزه‌ها برگزار شد و بعد از برگزاری آزمون با ارسال پیامکی به داوطلبان در خصوص نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظرسنجی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور ارشد 99 سازمان سنجش نظرسنجی تخلف در آزمون آزمون کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • کنکوری‌ها از خان اول گذشتند! / رقابت نیم میلیون نفر داوطلب در روز نخست +فیلم
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور
  • رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان