Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد صادق اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صبح امروز جمعه و با تلاش گروه جستجوی هلال احمر استان گلستان جسدی با البسه شبیه کوهنورد گم شده در قسمت پایین یکی از پرتگاه‌های ارتفاعات جهان نما کشف شد.
وی گفت: از آنجا که محل سقوط در محدوده محل مفقود شدن سها رضانژاد دختر ۲۷ ساله و کوهنورد غیربومی است؛ ظن قوی بر تعلق جسد به این بانوی کرجی دلالت دارد که  بیستم تیرماه گذشته در همین مکان مفقود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر وضعیت ظاهری جسد گفت: به سبب طی زمان نسبتا طولانی چهره متوفی قابل تشخیص نیست ضمن اینکه برای اظهار نظر در خصوص وجود آثار ضرب و جرح نیازمند بررسی دقیق کارشناسی توسط پزشکی قانونی هستیم.
دادستان کردکوی تصریح کرد: مشخصات جسد، مکان کشف و البسه با خانم سها رضانژاد مطابقت دارد اما احراز هویت نهایی با کمک خانواده متوفی و تشخیص پزشکی قانونی انجام می‌شود.

اسماعیل زاده با بیان این که نیروهای زبده نظیر پلیس آگاهی به منطقه عزیمت کرده و کار تخصصی خود را در مرحله جدید (پس از کشف جسد) آغاز کرده اند، گفت: پس از بررسی‌های بیشتر و تکمیلی جزییات اطلاع رسانی خواهد شد اما آنچه که تاکنون از شواهد و قراین پیداست؛ سقوط کوهنورد از ارتفاع علت مرگ است ولی جزییات بیشتر نیازمند مطالعه کالبدشناسی و بررسی دقیق و تخصصی میدانی صحنه فوت است.
به گزارش ایرنا؛ پیش از این مسوولان محلی گفته بودند یک گروه کوهنورد که سها رضا نژاد اهل کرج هم عضو آن بود؛ باوجود ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و جنگلی کردکوی بخاطر محدودیت های کرونا در منطقه حضور یافتند که متعاقب آن برای آنها حادثه رخ داد.
شهرستان کردکوی در ۳۰ کیلومتری غرب گرگان واقع و ارتفاعات سردسیر جنگلی آن علاوه بر چشم اندازهای زیبا به دریای خزر هم مشرف است که برای گردشگران جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها دادگستری کردکوی گلستان سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری کردکوی گلستان سازمان امداد و نجات هلال احمر دادگستری کردکوی گلستان سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی

محمود رشیدی اقدم مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت دو طرح سرمایه‌گذاری خارجی در استان که در زمینه موادغذایی هستند، گفت : در یکی از این طرح‌ها قرار است سرمایه‌گذار خارجی در زمینه فرآوری سیب‌زمینی و تولید چیپس در استان فعالیت کند.

وی رقم این سرمایه‌گذاری که با مشارکت یک سرمایه‌گذار عراقی انجام شده را حدود ۲.۵ میلیون دلار اعلام کرد و افزود: این پروژه در شهرک صنعتی دالاهو آغاز شده، سوله واحد ساخته شده و اکنون در مرحله ورود تجهیزات و ماشین‌آلات است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه معتقد است، چنانچه مشکلی پیش‌روی ورود تجهیزات و ماشین‌آلات نباشد، این واحد تابستان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و برای ۳۵ نفر نیز اشتغالزایی به همراه دارد.

به گفته رشیدی اقدم، تولیدات این واحد صادرات محور بوده و عمدتا با رویکرد صادرات به کشور‌های دیگر از جمله عراق است.

وی یکی دیگر از سرمایه‌گذاری‌های خارجی در حوزه صنایع غذایی که در کرمانشاه در دست اقدام است را تولید ماکارونی با مشارکت یک سرمایه‌گذار ایرانی که مقیم انگلیس است اعلام کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری این واحد نیز چهار میلیون دلار برآورد شده است.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه این واحد قرار است در شهرک صنعتی قصرشیرین احداث شود و زمین آن نیز واگذار شده، تاکید کرد: این طرح اکنون در مرحله اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی می‌باشد و بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات آن نیز خریداری شده است.

رشیدی اقدم تاکید کرد: به محض اخذ مجوز سرمایه‌گذاری خارجی، کار‌های این واحد نیز آغاز خواهد شد و زمانی که به بهره‌برداری برسد، ۱۲۰ نفر در آن مشغول به کار خواهند شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • کتاب «سقوط اسرائیل» به چاپ ششم رسید
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • تشریح جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد