Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:31:32 GMT

حق‌گویی و مطالبه‌گری خبرنگاران مجاهدت فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۴۴۲

حق‌گویی و مطالبه‌گری خبرنگاران مجاهدت فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله محمدرضا ناصری با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار اعلام کرد: سلام و درود خدا بر تمامی وقایع نگارانی که حرمت جامعه و آگاهی را پاس می‌دارند و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌گیرند.

در این پیام آمده است: سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان قرار دادند و در این راه پرافتخار از قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی بریده و به لقاء محبوب رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس». از همین روست که می‌توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم.

17مردادماه «روز خبرنگار » یاد روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان و کشور تبریک عرض نموده و ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه، جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهم.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

و من الله التوفیق

محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

کد خبر 4993163

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز بوشهر روز خبرنگار شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم کمک مومنانه بیرجند عید غدیر خم ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند

یک رسانه عبری زبان اعتراف کرد بزدلی و تعلل نتانیاهو باعث شد تا حزب الله ده‌ها هزار موشک در اختیار داشته باشد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در یادداشتی اعلام کرد، بزدلی و تعلل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر باعث شد تا حزب الله امکان مسلح شدن با ده‌ها هزار موشک را پیدا کند.

نحیما شتراسلر نویسنده این یادداشت با اعلام این مسئله افزود، تصور می‌شد که حزب الله از موشک‌هایش که برخی از آنها دور برد هم هستند استفاده نخواهد کرد اما حزب الله نشان داد که می‌تواند الجلیل را با کمک این موشک‌ها شخم بزند.

و افزود: بزدلی و تعلل نتانیاهو دو علت اصلی ادامه جنگ و عدم پایان یافتن آن بعد از 203 روز است، چون به جای آن که جنگ برق آسا و کوتاه مدت را با تمام توان در همان روزهای اول بعد از 7 اکتبر که جهانیان با ما همراهی می‌کردند به انجام برساند، وی برای ادامه بقا در در قدرت ما را در جنگ بلند مدتی غرق کرد.

نویسنده در پایان اعتراف کرد این جنگ بر خلاف راهبرد کلان اسرائیل است که همواره به دنبال جنگ‌های کوتاه مدت است، اسرائیل ساختاری کوچک است که به شدت به افکار عمومی جهانی تکیه داشته و به کمک‌های تسلیحاتی ایالات متحده متکی است، از اینرو قادر به انجام جنگ‌های طولانی مدت نیست و در واقع هر روز که از جنگ می‌گذرد شرایط ما در جهان بدتر می‌شود، تحریم‌ها علیه ما افزایش یافته و توان اقتصادی ضربه بیشتری می خورد به نحوی که ما را به سوی پایان بدون نتیجه جنگ پیش می‌برد.

حمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رسانه عبری: حزب الله قادر است الجلیل را محو کند
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بیانیه تند باشگاه تراکتور؛ «مطالبه‌گری» را دستاویز پوشش ضعف‌هایتان نکنید!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»