Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم گفت: با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیرخم به همت همه مردم و خیران و گروه‌های جهادی تعداد 7 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، احمد بدرآبادی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت و ۱۷ مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار گفت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گران‌بها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان‌های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم خاطرنشان کرد: خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند.

بدرآبادی تصریح کرد: کمک مومنانه بسیج در روزهای کرونایی مصداق انقلابی‌گری است.

وی ابراز داشت: در این مرحله از کمک مومنانه که از اول دهه ولایت آغاز شده است، تعداد یک هزار و 200بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰هزار تومان در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا توزیع می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم بیان داشت: با توجه به اهمیت اطعام در روز عید غدیرخم  به همت همه مردم و خیران و گروه‌های جهادی تعداد 7 هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه از عید قربان شروع شده و تا پایان ماه صفر طی سه نوبت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۰۰۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کمک مومنانه غذای گرم بین نیازمندان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار

 یک جوان تخاری برای پنج هزار دانش آموز در چهار ولسوالی این ولایت مواد آموزشی توزیع کرده است.

حبیب الرحمن منصوری یکتن از جوانان ماوراء کوکچه در ولایت تخار که از سه سال پیش کمپاین توزیع مواد آموزشی را برای دانش آموزان ابتدایی از هزینه شخصی اش آغاز کرده است در سال جدید تعلیمی نیز برای بیشتر از پنج هزار دانش‌آموز در ولسوالی های درقد، خواجه بهاءالدین، ینگی قلعه و رستاق ولایت تخار مواد آموزشی به شمول امکانات دیگر درسی شامل فرش، تخته سفید و غیره توزیع کرده است تا وضعیت معارف در این مناطق حداقل بهبود یابد.

دانش آموزان افغانستانی‌ که در ماوراء کوکچه تخار مواد آموزشی دریافت کرده اند ضمن قدردانی از ابتکار این جوان تخاری می‌گویند، توان خرید کتاب و کتابچه را ندارند و از حکومت و تاجران دیگر می‌خواهند تا با استفاده از امکاناتی که دارند برای آنان زمینه آموزش بهتر را فراهم بسازند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان