Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی‌کاشانی با تأکید بر این که خبرنگاران استان قم خبرنگارانی نجیب و حرفه ای هستند و روز به روز شاهد ارتقا کمی و کیفی مطبوعات در استان هستیم، گفت: با جایگاه خاصی که قم دارد و همواره قطب فرهنگی و دینی در کشور بوده است، می تواند مرکز رسانه دینی کشور نی

«سید موسی حسینی کاشانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی اظهار داشت: روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه استان تبریک عرض می کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در ادامه این گفت‌وگو با تأکید بر این که انصافا خبرنگاران وظیفه سخت، حساس و خطیری را بر دوش دارند، گفت: روز خبرنگار فرصتی است برای قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های قشر زحمت کشی که عشق به هدف و کار را بر آسایش خویش مقدم نموده اند.

 

وی بیان داشت: در حقیقت خبرنگاران به عنوان واسطه بین مردم و مسئولان وظیفه خطیری بر عهده دارند و با روحیه مطالبه گری پیشرفت را برای جامعه به ارمغان می آورند، از این منظر نیز کار خبرنگاری حساس بوده و نیازمند دقت و سخت کوشی است که البته در اهالی رسانه استان قم این مسأله به وضوح دیده می‌شود.

 

حسینی‌کاشانی با تأکید بر این که وظیفه خبرنگاری و کار اطلاع رسانی در جامعه ما با چیز دیگری قابل مقایسه نیست، ابراز داشت: اساسا به عقیده من جامعه ای زنده و پویاست که خبرنگارانی فعال و مطالبه گر داشته باشد که بتوانند درد مردم را به مسؤولان رسانده و از این طریق یاری گر همه اقشار جامعه باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به وضعیت رسانه و خبر در استان قم خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان قم خبرنگارانی نجیب و حرفه ای هستند و روز به روز شاهد ارتقا کمی و کیفی مطبوعات در استان هستیم و امیدواریم این حرکت رو به جلو همچنان ادامه داشته باشد و رسانه ها ما هر روز بیش از قبل زنده و پویا به رسالت خبری خودشان بپردازند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش پایانی این گفت‌وگو با تأکید بر اهمیت کار رسانه های دینی در مواجه با تهدیدات نرم و هجمه های دشمنان علیه مواضع اسلام و انقلاب تصریح کرد: به نظر می رسد با جایگاه خاصی که قم دارد و همواره قطب فرهنگی و دینی در کشور بوده است، می تواند مرکز رسانه دینی کشور نیز باشد.

پایان پیام/694

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۷ مرداد روز خبرنگار روز خبرنگار رسانه دینی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند گفت: در سال ۱۴۰۲ هزار و ۵۰۰ بانوی بیرجندی در ۱۹ گروه هدف آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند، حداقل یک مهارت جدید فرا گرفتند.


خانم طالبی افزود: سال گذشته ۱۱۶ دوره آموزشی در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران بیرجند برگزار که در مجموع برای متقاضیان، ۱۹۲ هزار و ۱۴۶ نفر ساعت آموزش اجرا شد.


وی گفت: در این مرکز ۵ کارگاه آموزشی در حرفه‌های صنایع چوب، صنایع چرم، گوهر تراشی، هنر‌های تجسمی و هنر‌های نمایشی دایر است که در آن در مجموع بیش از ۳۰ حرفه‌ی آموزشی بنا به تقاضای مهارت آموزان اجرا می‌شود.


رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان بیرجند افزود: در سال گذشته به ترتیب، دانش آموزان، متقاضیان مهارت آموزی و زنان خانه دار، بیشترین شرکت کننده در بین گروه‌های هدف مهارت آموزی بوده اند.


طالبی از راه اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی مهرتاش در سال گذشته در این مرکز یاد کرد و گفت: در این نمایشگاه محصولات تولید شده کارگاه‌های آموزشی و همچنین محصولات کارآموزان مرکز که در خانه مشغول به تولید هستند عرضه می‌شود.


در این مکان علاوه بر فروش محصولات، سه غرفه در اختیار کارآموزان توانمند دوره‌های آموزشی قرار داده شده تا در تولید سفارشات تبصره ۷۵ این مرکز را همراهی کنند.

                                                                                     

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است