Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@02:31:08 GMT

علی کریمی : پنالتی روی قایدی درست بود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۷۹۸

علی کریمی : پنالتی روی قایدی درست بود

هافبک تیم استقلال امیدوار است با کسب حداکثر امتیاز در هفته‌های پیش رو آنها بتوانند به همراه فرهاد مجیدی به سهمیه آسیایی دست پیدا کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال در بازی هفته بیست و هشتم شب گذشته در بازی خارج از خانه به مصاف تیم شهرخودرو مشهد رفت و با نتیجه تساوی دو بر دو به کسب یک امتیاز رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تساوی در این بازی در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ نوزدهم استقلال با ایستادن در رتبه دوم جدول رده بندی شانس زیادی برای کسب سهمیه فصل بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش روی خود می‌بیند؛ علی کریمی ، هافبک تیم استقلال امیدوار است با کسب حداکثر نتایج در هفته‌های پیش رو آنها بتوانند به همراه فرهاد مجیدی به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کنند. بخشی از گفت‌وگوی علی کریمی را در ادامه می‎خوانید:

*کسب یک امتیاز در بازی که اشتباهات زیادی از سوی داوری دیدیم برای ما بد نبود. نمی‌دانم چرا اینطور وانمود شده است که ما از اشتباهات داوری در این بازی سود بردیم در حالیکه مشخص است در نیمه اول یک پنالتی صد در صد به سود ما اعلام نشده بود.

*باید اینطور بگویم که اگر اشتباه داور نبود این بازی نباید ۲-۲ می‌شد.

*نظر من و تمام بازیکنان این است که سه امتیاز حق ما بود و یک امتیاز کمترین دستمزد از تلاش ما در این بازی بود.

*اعتراضات به پنالتی روی قائدی را متوجه نمی‌شوم. کارشناسان داوری به وضوح گفتند که خطای بازیکن روی قایدی به درستی اعلام شده است پس نباید درباره این موضوع صحبت کرد وقتی که یک پنالتی هم در نیمه اول برای ما اعلام نشده بود.

*از امروز برای بازی حساس مقابل سپاهان آماده می‌شویم. در جام حذفی شانس خوبی برای رسیدن به جام داریم و تمام انگیزه ما این است که با کسب یک جام این فصل سخت را به پایان برسانیم و موجب دلگرمی هواداران شویم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال علی کریمی هافبک تیم استقلال استقلال تیم شهرخودرو علی کریمی هافبک تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و کادیز در هفته سی و چهارم لالیگا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با برتری ۳ بر صفر رئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به پایان رسید. «براهیم دیاز»، «جود بلینگهام» و «خوسلو» زنندگان ۳ گل رئال در این بازی بودند تا کهکشانی‌ها با ۸۷ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول محکم کنند.

در دیگر دیدار مهم این هفته دو تیم خیرونا و بارسلونا به مصاف هم رفتند که در صورت امتیاز از دست دادن بارسلونا، رئال مادرید عنوان قهرمانی در لالیگا این فصل را به دست می‌آورد که همین اتفاق افتاد و شاگردان «ژاوی» با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کردند تا ۷۳ امتیازی باقی بمانند و خیرونا با یک امتیاز بیشتر به رده دوم جدول رسید و با توجه به ۴ هفته تا پایان مسابقات، اختلاف ۱۳ امتیازی در صدر جدول به وجود آمد و رئال مادرید قهرمانی خود در این فصل را قطعی کرد تا به سی و ششمین قهرمانی خود در تاریخ لالیگا دست یابد.

کد خبر 6096701

دیگر خبرها

  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • جنجالی در کار نیست: پنالتی بارسا درست بود! (عکس)‏
  • پنالتی مشکوک آرسنال: درست مثل ال‌کلاسیکو (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران