Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@21:54:24 GMT

روسیه نخستین کشوری است که واکسن کرونا را ثبت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۰۸۴۰

به گزارش تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "الگ گریدنی‌یف" معاون وزیر بهداشت روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد که روسیه به نخستین کشور جهان تبدیل خواهد شد که واکسن علیه عفونت ویروس کرونا را ثبت کرده است. به گفته وی، دارویی که توسط مرکز تحقیقات ملی "گامالی" و وزارت دفاع روسیه تولید شده، در تاریخ 12 آگوست (22 مرداد ماه) ثبت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر بهداشت افزود: «در حال حاضر، آخرین مرحله- مرحله سوم از آزمایشات بالینی به روی این واکسن در حال انجام است و این مرحله آزمایش بسیار مهم است. ما باید اطمینان حاصل کنیم که واکسن کاملاً ایمن است.» 

گریدنی‌یف همچنین یادآور شد که نخستین گروه دریافت کننده  واکسن کرونا، متخصصان مرکز گامالی، کارکنان مراکز پزشکی و افراد سالمند خواهند بود. 

وی افزود: «اثربخشی دارو باید بر اساس نتیجه شکل گیری ایمنی در افراد دریافت کننده آن ارزیابی شود. مرحله سوم آزمایش واکسن ویروس کرونا در بزرگسالان، حدود پنج ماه به طول می انجامد و حدود 2000 نفر را درگیر خواهد کرد.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی

راهیابی تیم وعده صادق دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاد اندیشی.

در اولین دوره مسابقات کرسی‌های آزاد اندیشی دانشجویی تیم *وعده صادق* (میلاد اکبری سرگروه و سخنگو، محمد فدایی سخنگو، آرمین قبادی پژوهشگر و سید علی حسینی پژوهشگر) دانشگاه آزاد اسلامی با محور سیاسی از چند تیم حاضر این دانشگاه در مرحله استانی با موفقیت به مرحله مجازی کشوری راه یافته و در مرحله مجازی کشوری هم با قدرت توانست تیم واحد اسلامشهر استان تهران را از پیش رو بردارد و به مرحله پایانی که به صورت حضوری در تهران برگزار میگردد راه یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن؛ ۵۰ قربانی شکایت کردند
  • اعتراف سازنده «آسترازنکا» درباره عوارض این واکسن
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون