Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه الزهرا (س)، کارگاه تحلیل استاتیکی در نرم افزار سالیدورکس را به صورت مجازی برگزار می کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، سالیدورک نرم افزاری بسیار پیشرفته به منظور طراحی سازه های صنعتی به صورت سه بعدی است. شما با استفاده از نرم افزار Solidworks می توانید اقدام به طراحی و ایجاد مراجع هندسی، منحنی ها، پلان ها با آفست کردن صفحه، دستگاه مختصات جدید، منحنی های مارپیچ، شیب دهی به سطوح و قرینه سازی اشیای سه بعدی، چرخش پروفیل حول یک محور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کنند. این نرم افزار قابل توجه بسیاری از مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، نقشه کشی صنعتی و ... بوده زیرا نسبت به نرم افزارهای مشابه از محیط کاربری ساده ای برخوردار است و در عین حال به پیشرفته ترین ابزارهای طراحی و مدلسازی نیز  مجهز  است.

همچنین در نرم افزار Solidworks بخش های مجزایی برای مدل سازی، عملیات ورق کاری، جوش کاری، ریخته گری، قالب سازی، تحلیل تنش، مدلسازی رفتار و مقاومت قطعه تحت بار گذاری های گوناگون وجود دارد. بعلاوه در این نرم افزار ابزارهای جانبی مانند Cosmos-SolidCAMGeartrax و ... قرار گرفته که می توان از آنها برای ماشینکاری یا تحلیل قطعات نیز استفاده کرد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب برنامه Solidworks قابلیت اتصال به نرم افزار های تحلیلی مانند: Fluenr ، Ansys و ... میتوان اشاره کرد.

محیط simulation نرم افزار سالیدورک، از جمله ابزارهای قدرتمند در زمینه تحلیل استاتیکی به روش اجزای محدود است.

توسط این ابزار قدرتمند، کاربر به سادگی می تواند قطعه طراحی شده خود را تحت بارهای وارده قرار داده و عکس العمل آن را در مقابل تنش های ناشی از بار پیش بینی کند.

طراح با مشاهده تنش های وارده به قطعه، می تواند تغییر شکل ها، گسیختگی ها و دیگر موارد مورد نیاز خود را بررسی کرده و در صورت نیاز، طراحی قطعه خود را مجددا تغییر دهد.

"تعیین جنس قطعه کار"، "قید گذاری"، "بارگذاری"، "مش بندی"، "شبیه سازی" و "مشاهده نتایج" از جمله سرفصل های آموزشی است که با تدریس مهندس علی شیرافکن، روزهای ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ مرداد ماه، ساعت  ۱۴:۳۰ الی ۱۶، به صورت مجازی و در بستر ادوب کانکت برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با آدرسmechanic_alzahraa@ یا شماره ۰۹۹۱۰۰۵۸۵۶۲ در ارتباط باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود

پرویز فروغی، دبیر کانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از کاهش قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: قیمت کنونی هر کیلو مرغ زنده به ۴۹ هزار تومان و مرغ گرم به ۶۹ هزار تومان رسیده است.

به گفته او، با توجه به مازاد تولید و زیان مرغداران، پشتیبانی امور دام برای جمع آوری مرغ مازاد باید اقدام کند و همواره بخشی از مازاد تولید باید صادر شود.

فروغی ادامه داد: بنابر جوجه ریزی صورت گرفته و نیاز کشور، ماهانه ۳۰ تا ۴۰ هزار تن مرغ از سطح بازار توسط پشتیبانی امور دام باید جمع آوری شود.

دبیرکانون پرورش دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی مورد نیاز کشور است، افزود: بنابر آمار در فروردین ۱۳۷ تا ۱۳۸ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته و پیش بینی می شود که در اردیبهشت طبق سیاست وزارت جهاد در همین محدوده باشد. هر چند مصرف در ماه های فروردین و اردیبهشت کاهشی است.

او گفت: با ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی صورت گرفته، ۲۲۰ تا ۲۳۰ هزار تن مرغ گرم تولید می شود که بر این اساس کمبودی در عرضه نداریم‌.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • انتخاب بهترین شرکت ساخت ویلا
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟