Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:48:49 GMT

باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۰۳۲

باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد

باشگاه نه‌چندان مطرح پرتغالی خواهان به خدمت گرفتن مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل روزنامه Abola پرتغال، باشگاه پاسوس دفریرا این کشور خواهان به خدمت گرفتن علی علیپور شده است.

این باشگاه پرتغالی در فصلی که گذشت در رده سیزدهم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور قراردادش به زودی با باشگاه پرسپولیس به پایان خواهد رسید و به‌عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم آینده خود را انتخاب کند.

ابن بازیکن از مدت‌ها قبل در تدارک رفتن به فوتبال اروپا بوده و هست، از این رو احتمال جدایی‌اش از جمع سرخپوشان زیاد است.

علیپور: حقیقی پای مرا زد و نمی‌دانم چطور می‌گویند پنالتی نبود/ اسکوچیچ می‌تواند اتفاقات بزرگی را با تیم ملی رقم بزند

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی علیپور پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط علی علیپور پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۳ ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ۴ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند ۵ تماس سرمربی براگا با مدیران ریوآوه برای جذب طارمی ۶ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ۷ اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی ۸ روزنامه ترکیه‌ای خبر داد: احتمال ادامه حضور حسینی در ترابزون‌اسپور مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ساعی: می‌توانیم تمرینات ملی‌پوشان المپیکی را در محیطی ایزوله آغاز کنیم/ اعلام برگزاری المپیک خبر خیلی خوبی است مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی علیپور پرسپولیس علی علیپور پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد

آفتاب‌‌نیوز :

مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آن‌ها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ما اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش تند مهاجم پرسپولیسی به توهین جنجالی پیرمرد سپاهانی | عکس
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • عکس| واکنش مهاجم سابق پرسپولیس به اقدام هوادار سپاهان
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • شماره هفت استقلال در آزادی، بال و پر می‌گیرد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • بازگشت آرش برهانی به باشگاه استقلال؟
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد
  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند