Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به تماس‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته برای تزریق منابع مالی به باشگاه و پرداخت به بازیکنان تا پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی، قول داد تا یکشنبه این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته تا یکشنبه (۱۹ مرداد) باقیمانده وجه باشگاه پارس جنوبی نزد اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به حساب هیات فوتبال جم واریز و به بازیکنان پرداخت می‌شود.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تیم فوتبال پارس جنوبی جم برای ما اهمیت زیادی دارد و در این شرایط اولویت ما حضور پرقدرت تیم پارس جنوبی جم در سه بازی آینده و کسب نتایج لازم است.

در ابتدای این دیدار هم سید سیروس پورموسوی سرمربی و محمد نوری کاپیتان تیم، درباره مشکلات موجود بر سر کمک مالی و دریافت مطالبات بازیکنان صحبت کردند.

تیم پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد و در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم این رقابت‌ها دوشنبه ۲۰ مرداد از ساعت ۱۹:۴۵ در برابر میزبان خود ماشین‌سازی تبریز به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارس جنوبی جم لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران کمک مالی پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی

در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که‌ در کره جنوبی در حال برگزاری است، رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R2 کلاس SH1، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز راهی مرحله فینال شد و در جایگاه هشتم قرار گرفت.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.

هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • جایگاه هشتم نماینده ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • نگرانی رونالد آرائوخو از آینده‌اش؛ مدافع اروگوئه‌ای در لیست فروش بارسلونا؟
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده