Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا این فصل باید در قطر و به صورت متمرکز دیدار‌های خود را دنبال کند. تاریخ انتشار: 16:55 - 17 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۷۰۱

خبرگزاری میزان- طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس باید در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در گروه C همراه با التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات، باقی بازی‌هایش را در استادیوم بنیاد یا شهر آموزش قطر در دوحه برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت ورزشگاه بنیاد یا شهرآموزش قطر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ پی‌ریزی شد. مکان این ورزشگاه در میان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های شهر آموزشی بنیاد قطر قرار دارد. ظرفیت استادیوم ۴۰ هزار نفری است و از سیستم کنترل و کاهش دمای هوا بهره می‌برد.

معماری این ورزشگاه برگرفته از تاریخ غنی معماری اسلامی است. همچنین نمای مثلثی که به شکل الگو‌های هندسی پیچیده و شبیه به الماس تشکیل شده، با حرکت خورشید در آسمان تغییر رنگ می‌دهد.

این ورزشگاه به گونه‌ای طراحی شده که نشانگر یک الماس در دل کویر باشد. دربارهٔ این استادیوم موضوع جالب این است که بعد از رقابت‌های جام جهانی ظرفیتش به نصف کاهش پیدا می‌کند.

با هم تصاویری از این استادیوم می‌بینیم:

بیشتر بخوانید: جزئیات تسویه حساب پرسپولیس با برانکو و دستیارانش مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان انزلی در حالی مقابل استقلال خوزستان به نتیجه تساوی رسید که شاگردان مهدی تارتار نمایش خوبی را در این بازی ارائه کردند و تا آخرین دقایق هم پیروز بودند اما در نهایت به نتیجه تساوی بسنده کردند.

با وجود فرصت خوب ملوان برای رسیدن به تراکتور با پیروزی در این بازی، این نتیجه تساوی هم باعث شد تا اختلاف آنها در بالای جدول 2 امتیاز باقی بماند. ملوان هفته آینده بازی خانگی خواهد داشت و سپس به مصاف شمس آذر و مس رفسنجان می‌رود تا با قرعه نسبتا مناسب آماده دیدار با تراکتور شود.

از آن سو تراکتور باید رودرروی فولاد، پیکان و گل گهر قرار بگیرد که بازی‌های نسبتا دشواری محسوب می‌شوند تا به نوعی هر دو تیم با شرایط نسبتا برابر پای به بازی حساس در استادیوم یادگارامام بگذارند. تراکتور و ملوان در حالی برای رتبه چهارم جدول رقابت می‌کنند که باتوجه به احتمال قهرمانی سپاهان در جام حذفی، احتمالا این جایگاه نیز سهمیه آسیایی خواهد داشت.

ملوان که این فصل رکورددار پیشرفت امتیازی در لیگ برتر ایران محسوب می‌شود، با 4 امتیاز فاصله نسبت به گل گهر سیرجان حاشیه امنیت خوبی را در رتبه پنجم به وجود آورده و حالا برای حفظ این فاصله باید در استادیوم خانگی خود پیروز شود.

پیش از این بهترین رتبه تاریخ ملوان جایگاه هفتمی با دراگان اسکوچیچ در لیگ سیزدهم بود و حالا آنها در موقعیت شکستن رکورد این سرمربی قرار دارند.

دیگر خبرها

  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با ۶۰ هزار تماشاگر
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • پرسپولیس، پرتماشاگرترین با بلیت 300 هزار تومانی
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!