Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@22:59:12 GMT

آتش‌سوزی سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۱۵۸۱

آتش‌سوزی سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین + تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش گرفتن یک سوله نگهداری ضایعات پلاستیک در جاده ورامین خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک انبار در جاده ورامین، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت 7:26 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار واقع در جاده ورامین، محله قلعه‌نو به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه "فوماتیک"، بالابر، خودروی حامل تجهیزات تنفسی و کف شیمیایی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک محوطه هزار و 200 متری بود که در آن یک سوله صنعتی به وسعت حدود 400 متر وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: هم در محوطه و هم داخل سوله مقادیر زیادی ضایعات پلاستیک نگهداری و پلاستیکها با دستگاه داخل سوله ذوب می‌شد.

ملکی عنوان کرد: در مجاورت این سوله نیز یک کارگاه سنگ‌بری و کارگاه سنگ‌شور کردن شلوار و لباس وجود داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: قسمت نگهداری مواد پلاستیکی هم در بخش سوله و هم در محوطه دچار آتش‌سوزی شده و کاملاً شعله‌ور بود همچنین دود زیادی نیز از محل حادثه متصاعد می‌شد.

وی با بیان اینکه دود و حرارت به دستگاه‌های کارخانه‌های مجاور نیز خساراتی وارد کرده بود، متذکر شد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کرده و موفق به مهار آتش شدند، خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت و آتش‌نشانان در ساعت 10:26، محل حادثه را پس از ایمن‌سازی و لکه‌گیری کامل، تحویل مسئولان محلی و مالکان داده و به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود"آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام + فیلم و تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" جذب ۴۷ هزار آتش نشان داوطلب در تهران/ ویژگی بالاترین سطح آتش نشان داوطلب آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام + فیلم و تصاویر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فیلم و تصاویر از آتش‌سوزی گسترده در "شهرک صنعتی جاجرود" جذب ۴۷ هزار آتش نشان داوطلب در تهران/ ویژگی بالاترین سطح آتش نشان داوطلب آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در خیابان فدائیان اسلام + فیلم و تصاویر واژه های کاربردی مرتبط حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ فیلم// لحظه انفجار مهیب بیروت را از ۷ زاویه ببینید ۲ آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نمکی: تردید ندارم شاهد مهار کرونا خواهیم بود ۴ شماره حساب برای کمک به حادثه دیدگان "انفجار بیروت" اعلام شد ۵ چرایی تصمیمی که باعث ایجاد صف انتظار بیش از ۱۵ ساله برای اعزام به "حج تمتع" شد/ جزئیات آخرین اقدامات درباره دیه شهدای مسجدالحرام ۶ ۳۴ راهکار و تدبیر "طب سنتی" برای پیشگیری از ابتلا به "کرونا" ۷ مذاکرات حقوقی برای رتبه‌بندی معلمان بازنشسته اول مهر ۹۸ ۸ وزیر بهداشت: سعادت و سلامت همه "خبرنگاران" را از درگاه علیم بی همتا مسألت دارم مهمترین اخبار اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار| بحران خبرنگاری در دنیای معاصر و راهگشایی "سواد رسانه ای" آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته شماره حساب برای کمک به حادثه دیدگان "انفجار بیروت" اعلام شد سازمان بهشت زهرا(س) از مدیریت جهادی بسیار خوبی برخوردار بوده است مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش سوزی گسترده آتش نشان داوطلب آتش نشانی تهران جاده ورامین فیلم و تصاویر محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی شهرداری قزوین نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد را تشریح کرد.

حمیدرضا ململی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره نتایج بررسی حادثه آتش‌سوزی انبار دخانیات در خیابان شهیدانصاری که منجر به شهادت یک آتش‌نشان شد، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه علت‌یابی تمام جوانب آتش سوزی و انفجار انبار مواد دخانی در خیابان شهید انصاری قزوین شامل (بازدید میدانی محل، بررسی اظهارات مالک، مشاهده تصاویر دوربین‌های مداربسته و بررسی رفتار آتش‌سوزی و تطبیق موارد فوق با یکدیگر) به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مرکز پیام سازمان آتش نشانی قزوین زمان اعلام آتش‌سوزی را در ساعت ۱۵:۳۰ ثبت کرده است که بلافاصله و در ابتدا نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه ۳ مولوی و ۱ باغ دبیر در فاصله زمانی ۴ دقیقه در محل حاضر می‌شوند و با توجه به وسعت حریق و موقعیت ساختمان، تعداد هفت اکیپ دیگر (شامل ۲۰ دستگاه خودروی ویژه اطفای حریق و ۴۰ نفر آتش‌نشان) به محل حادثه اعزام می‌شوند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: ساختمان محل حادثه سه طبقه کامل و یک و نیم طبقه در قسمت پشت بام بوده است که به عنوان انبار و فروش محصولات دخانی از جمله انواع سیگار، تنباکو، گاز اسپری فندک، فندک، سیگار و ذغال مورد استفاده قرار می‌گرفته و بنا بر اظهارات مالک حوالی ظهر مورخه چهارشنبه ۲۲ فروردین، پیام کوتاهی از سیستم دزدگیر مغازه، مبنی بر به صدا درآمدن آژیر در طبقه زیرزمین برای ایشان ارسال شده است.

ململی با تاکید بر اینکه پروانه این واحد صنفی عمده فروشی محصولات دخانیات بوده است، تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و تصاویر دریافتی از دوربین‌های مدار بسته محل حادثه، دقایقی قبل از ورود آتش‌نشانان چندین کَپ انفجاری در محل حادثه اتفاق می‌افتد که منجر به دِفُرمه شدن در آهنی اصلی مجموعه می‌شود و با حضور آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به بررسی اولیه محل اقدام و با توجه به حضور نداشتن مالک در محل و نبود اطلاع‌رسانی مناسب و به موقع در خصوص ماهیت محصولات دپو شده و خطرات آن، عملیات اطفای حریق و تخلیه دود طی حدود ۱۵ دقیقه ابتدای عملیات انجام می‌شود.

وی گفت: حین عملیات تهویه و اطفای حریق بخش‌های داخلی محل، به یک باره انفجار مهیبی رخ می‌دهد که منجر به شهادت آتش‌نشان محمدجواد چگینی و مصدومیت شش نفر از کارکنان (ململی سرپرست سازمان و آتش‌نشانان کثیرلو، سجادی فر، مالمیرچگینی، کیایی و محمد کلانتری) می‌شود.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در خصوص علت آتش‌سوزی نیز با رد عوامل همچون اتصالی در سیستم برقی و انشعاب گاز محل به عنوان دلایل اولیه، کانون آتش سوزی را در نزدیکی راه پله عنوان کرد و افزود: تمام جزئیات و مستندات پرونده به منظور پیگیری مراتب تحویل مسئولان حقوقی و دستگاه قضائی شده است.

ململی گفت: امیدواریم با پیگیری مسئولان امر نسبت به خارج شدن انبارهای متعدد و خطرناک از سطح شهر اقدام جدی و فوری صورت گیرد تا با رعایت ایمنی و اجرای استانداردها به ویژه اصول انبارداری توسط مالکان، هرگز شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

کد خبر 747486

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟