Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه بستری‌ها و فوتی‌های کرونایی این استان رو به کاهش است گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده ۶۵ درصد مردم استان بوشهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که باید به ۹۰ درصد افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سعید کشمیری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه اظهار داشت: در عرصه مقابله با ویروس کرونا خبرنگاران رسالتی مهم و سترگی دارند که از خدمات آنان در راستای فعالیت مدافعان جبهه سلامت قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با تبریک عید سعید غدیر خم بر توجه به پروتکل بهداشتی در این ایام تاکید کرد و افزود: در راستای مصون ماندن از بیماری کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمعات و برنامه‌های دورهمی مورد تاکید است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تعداد کسانیکه در استان بوشهر به بیماری کرونا مبتلا شدن را بالاتر از 9100 نفر دانست و تاکید کرد: متاسفانه تاکنون 352 نفر به سبب بیماری کرونا در استان بوشهر فوت کرده‌اند.

کشمیری با بیان اینکه هم اکنون بیمارانی با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند گفت: هر چند آمار بستری‌ها و فوتی‌ها نسبت به هفته‌های گذشته کاهش یافته ولی کاهش  مبتلایان به کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی محقق می‌شود.

وی با اشاره به بازرسی در رعایت پروتکل بهداشتی خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته 78 هزار مورد بازرسی در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا از اماکن مختلف انجام و منجر به پلمب 628  مکان متخلف شد.

دبیر ستاد  مقابله با کرونا در استان بوشهر  با بیان اینکه بررسی‌ها نشان می‌دهد که  97 درصد از کارکنان ادارات، 81 درصد از بازاریان و صاحبان صنوف و اماکن پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا را رعایت می‌کنند گفت: این بررسی‌ها نشان می‌دهد 60 درصد  مردم در خیابان و بازار، 70 درصد از مردم در تفریحگاه‌ها، سواحل و شناگاه‌های استان بوشهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

کشمیری با تاکید بر افزایش  فرهنگ استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی افزود: بر اساس بررسی‌های انجام شده در مجموع 65 درصد مردم  استان بوشهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند که باید به 90 درصد افزایش یابد.

آمار بیماران بستری و فوتی مبتلا به کرونا در استان بوشهر نزولی شد بوشهر| استفاده 90 درصدی مردم از ماسک سبب کاهش 70 درصدی فوتی‌های کرونایی می‌شود دومین آزمایشگاه تخصصی "کرونا" استان بوشهر در هفته دولت افتتاح می‌شود

وی با بیان اینکه هم اکنون استان بوشهر در وضعیت هشدار قرار دارد افزود: برای در امان ماندن از ابتلا به بیماری کرونا باید در همه موارد رعایت دستورالعمل بهداشتی و استفاده از ماسک مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... ۲۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی تسهیلات کرونایی دریافت کردند شغل خطیرِ خبرنگاری به روایت معاون صدا/ رادیویی‌ها با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۳۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی تسهیلات کرونایی دریافت کردند شغل خطیرِ خبرنگاری به روایت معاون صدا/ رادیویی‌ها با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند آمار جانباختگان کرونا از مرز ۱۸۰۰۰ نفر گذشت/ فوت ۱۵۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۳ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۴ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد در کاشان به‌روایت تصویر‌ ۵ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۶ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۷ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۸ عیدی رهبر معظم انقلاب به مردم بشاگرد /یخچال‌های اهدایی به مناطق محروم رسید+تصاویر مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: انفجار بیروت «مشکوک» است/ می‌تواند عمدی باشد/ باید دنبال ردپای آمریکا و رژیم صهیونیستی بود مهمترین اخبار تسنیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است گمانه زنی‌ها از "گشایش اقتصادی" رئیس جمهور/ پای عرضه اوراق سلف نفتی در میان است؟ میشل عون: علت انفجار بیروت را نمی‌دانیم اما هر احتمالى وجود دارد معزی: خبر مهم اقتصادی رئیس جمهور ارتباطی با لوایح FATF ندارد گفتگو| ایزدی: خروج برایان هوک از دولت ترامپ بیانگر شکست سیاست فشار حداکثری علیه ایران است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر پروتکل های بهداشتی کرونا در استان بوشهر رعایت می کنند مقابله با کرونا بیماری کرونا بررسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه میانگین میزان بارندگی استان در سال آبی جاری تاکنون به ۲۰۵ میلیمتر رسیده است، گفت: تاکنون ۸۲ درصد از میانگین بارندگی سالانه استان تحقق یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر میانگین بلندمدت بارندگی استان بوشهر را 251 میلیمتر اعلام کرد و اظهار داشت: در سال آبی جاری تاکنون میزان بارش باران در استان بوشهر به 205 میلیمتر رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 82 درصد از میانگین بارندگی سالانه استان تحقق یافته است به میزان ذخیره‌سازی آب باران در سازه‌های آبی استان بوشهر پرداخت و بیان کرد: مجموع آبگیری سازه‌های آبی استان بوشهر از جمله سد رئیس علی دلواری، باغان، تنگ ارم، خاییز و دیگر آبگیرها و بندها در این سامانه بیش از 25 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر سد باغان در دشتی را یکی از سازه‌های آبی مهم استان دانست و گفت: سد باغان در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر به مرحله آبگیری رسید و برای نخستین بار با آبگیری بیش از 4 میلیون مترمکعب از روان آبها، حجم ذخیره آب این سد به 7 میلیون مترمکعب رسید.

محمدی ظرفیت ذخیره‌سازی سد باغان دشتی را 32 میلیون مترمکعب دانست و تصریح کرد: سد تنگ ارم دشتستان به عنوان یکی از منابع اصلی تأمین‌کننده آب شرب بخش ارم با آبگیری 100 درصدی در بارش‌های اخیر به حجم ذخیره 4.5 میلیون مترمکعب رسید.

وی با اشاره به فعال شدن یک سامانه بارشی دیگر در استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم سازه‌های آبی دیگر استان بوشهر از جمله سد اخند، خاییز، ارغون و حوضچه‌های تغذیه مصنوعی در سامانه جدید بارشی در هفته جاری آبگیری شوند تا بخشی از کمبود آب سطحی و زیرزمینی استان از این طریق جبران شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر ضرورت مدیریت مصرف آب را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: لازم است همه بهره‌برداران آب اعم از کشاورزان، صنایع، خدمات آب بر و دیگر حوزه‌ها استفاده از آب را به‌صورت بهینه در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • حجم ذخیره آب سد رئیس‌علی دلواری به ۵۳ درصد رسید
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد