Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع کنکور پس از بحث در هیأت رئیسه مجلس، به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سپرده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد در بخشی از گفت‌وگوی زنده اینستاگرامی خود با مردم اظهار کرد: با توجه به نظرات مختلف درباره کنکور سراسری، این موضوع پس از بحث در هیأت رئیسه مجلس، به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کمیسیون موضوع کنکور را با حضور وزرای بهداشت، علوم، ورزش و رئیس کمیسیون بهداشت مجلس بررسی و مقرر کرد تا در برگزاری کنکور باید پروتکل‌های بهداشتی کاملاً رعایت شود.

مجدداً پیگیری می‌کنم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس مقرر شده است تا در این جلسه، مسؤولان مذکور به هر توافقی درباره کنکور رسیده‌اند، آن توافق ملاک عمل باشد.

نیکزاد بیان کرد: بنده حتما موضوع کنکور را مجدداً پس از عید سعید غدیرخم در مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

-انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی کنکور کنکور سراسری مجلس شورای اسلامی موضوع کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است