Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد دالیا سمودی، دختر ۲۳ ساله فلسطینی که امروز جمعه به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر جنین در شمال کرانه باختری، زخمی شده بود، به شهادت رسید.

دالیا سمودی اهل محله الجبریات شهر جنین در حالی که در منزل خود بود امروز از ناحیه سینه هدف اصابت گلوله نظامیان رژیم اشغالگر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال دختر جوان به دلیل خونریزی داخلی وخیم بود و با وجود اینکه مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شد، ساعتی پیش به شهادت رسید.

نظامیان متجاوز رژیم اشغالگر امروز به شهر جنین حمله کردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند که در جریان آن اقدام به شلیک کور گلوله جنگی و گاز اشک آور کردند.

این در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی ۵ تن از فلسطینیان را در منطقه عصیره شمالی نزدیک نابلس در کرانه باختری بازداشت کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوان فلسطینی کرانه باختری نظامیان صهیونیست فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام

رژیم اشغالگر برای دویست و دومین روز متوالی به تجاوزات خود علیه نوار غزه ادامه و محله ها، منازل و تجمعات آوارگان را هدف قرار می‌دهد.

به گزارش ایسنا، منابع خبری فلسطین عصر امروز پنجشنبه از شهادت ۵ نفر و زخمی شدن ۱۰ نفر دیگر در اثر بمباران یک خانه در شهر رفح در جنوب نوار توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم اشغالگر امروز با بمباران تجمع شهروندان فلسطینی در خیابان صلاح الدین در مرکز نوار غزه، چهار فلسطینی دیگر را به شهادت رسانده و تعدادی دیگر را مجروح کرده است.

در شمال نوار غزه  نیز توپخانه اسرائیل محله های الزیتون ، تل الهوا ، شیخ عجلین و رمال جنوبی را هدف گلوله قرار داد و ۱۰ فلسطینی از جمله ۳ کودک را زخمی کرد.

۲۰۲ روز جنگ در غزه به روایت آمار و ارقام

صهیونیست‌ها ۳۱۰۰ کشتار و جنایت را در نوار غزه مرتکب شدند

۳۴۳۹۵ نفر به شهادت رسیدند

 ۷۷۲۹۳ نفر زخمی شدند

۷۲ درصد شهدا و مجروحان جنگ زن و کودک هستند

۷۰۰۰ نفر مفقود و زیر آوار هستند

۱۰۹۲۰۰۰ نفر به خاطر آوارگی و بی‌سرپناهی به بیماری‌های مسری مبتلا شدند

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم
  • شهادت دستکم ۱۶ اسیر فلسطینی در زندان های صهیونیست ها