Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، با اعلام افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته گفت: استمرار وضعیت قرمز در استان ایلام، ضرورتی اجتناب ناپذیر است. - اخبار استانها -

محمد کریمیان در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اعلام افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته اظهار داشـت: استمرار وضعیت قرمز در استان ایلام ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: روند ابتلای به کرونا ویروس در استان ایلام، همواره رو به افزایش است و این افزایش نیازمند پیش‌بینی وضعیت‌های جدید حاد در این استان است.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته آمار قربانیان کرونا ویروس، آماری افزایشی است و این آمار هشداری است برای ایجاد محدودیت‌ها و اعمال نظارت‌های بیشتر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک توسط احاد مردم.

کرونا پر شتاب در استان فارس می‌تازد؛ افتتاح یک فروشگاه خصوصی با ازدحام جمعیت65 درصد مردم استان بوشهر پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا را رعایت می‌کنندشیب فوتی‌های کرونا در مشهدمقدس نزولی شد

کریمیان با اشاره به ایام مبارک عید سعید غدیر خم  و دید وبازدید و تبریک و تهنیت این روز مبارک یادآورشد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پرهیز از حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک برای این ایام یک ضرورت نجات دهنده برای قطع زنجیره کرونا ویروس است.

وی از مراکز فرهنگی، تبلیغی و مساجد و متولیان برگزاری این ایام مبارک خواست و گفت: توجه به پروتکل‌های بهداشتی و آن چه به عنوان تصمیم ستاد مرکزی و استانی کرونا ویروس ابلاغ شده است را مد نظر قرار داده و اجازه ندهند تا در قالب جشن و سرور این ایام شیوع کرونا ویروس روند افزایشی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در ادامه خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک در مراودات و حضور در معابر، ادرات، بازار و دورهمی‌ها هرچند در استان ایلام توسط شهروندان به نسبت دوهفته قبل از استفاده مناسب‌تر برخوردار است، اما اگر یک نفر نیز از این مهم سرپیچی کند، آن یک نفر بمب متحرک برای آلودگی در جامعه است.

کریمیان فرهنگ‌سازی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را ضروری و از اصحاب رسانه به عنوان سربازان اطلاع رسانی و فرهنگ‌ساز جامعه خواست و افزود: رسانه‌ها رسالت فرهنگ‌سازی، آموزشی و اطلاع رسانی را برای نجات جان شهروندان مضاعف کنند، کرونا ویروس بی رحمانه در حال جان گرفتن از شهروندان است.

انتهای پیام/180/ح

R7718/P/S6,52/CT1 بیشتر بخوانید... آمار بیماران بستری و فوتی مبتلا به کرونا در استان بوشهر نزولی شد تاخت و تاز کرونا در خراسان جنوبی؛ تاکنون ۱۱۵ نفر در استان بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند شیوع کرونا در استان مازندران کنترل شده است/ خروج از وضعیت قرمز مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمار بیماران بستری و فوتی مبتلا به کرونا در استان بوشهر نزولی شد تاخت و تاز کرونا در خراسان جنوبی؛ تاکنون ۱۱۵ نفر در استان بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند شیوع کرونا در استان مازندران کنترل شده است/ خروج از وضعیت قرمز مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۳ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۴ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۵ شیب فوتی‌های کرونا در مشهدمقدس نزولی شد ۶ اولین خیابانی که سرنوشت شهر اردبیل را تغییر داد؛ مردم مخالف دو نیم شدن بازار بودند + تصاویر ۷ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۸ سرنوشت تیم‌ دوم صعود‌کننده به لیگ برتر فوتبال در دوئل مس کرمان و آلومینیوم اراک رقم می‌خورد مهمترین اخبار استانها ویژه برنامه‌های شب و روز عید سعید غدیر در حرم رضوی برگزار می‌شود جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم آغاز سخنرانی سید حسن نصرالله درباره تحولات لبنان فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|سخنرانی رهبر مقاومت تا ساعاتی دیگر/ دو سناریو درباره فاجعه ۴ آگوست از نگاه میشل عون میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رعایت پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک استان ایلام کرونا در استان کرونا ویروس وضعیت قرمز نزولی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد عالمیان ملی پوش تنیس روی میز کشور با هدایت «جمیل لطف اله نسبی» مربی با دانش کردستانی در مرحله سوم مقدماتی مسابقات اسمش عربستان، «۳ بر ۰» مقتدرانه نماینده مصر را مغلوب کرد و به جدول اصلی صعود کرد.

در جریان دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی تنیس روی میز گرند اسمش عربستان، نوشاد عالمیان در مصاف با محمد البیالی حریف مصری که رنکینگ ۶۲ دنیا را در اختیار دارد با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری دست یافت.

عالمیان گیم نخست را با پیروزی ۱۱ - ۶ آغاز کرد و در گیم دوم ۱۱ - ۸ در مقابل حریف مصری به برتری رسید.

گیم سوم این بازی با برد قاطع ملی پوش کشورمان همراه بود و نماینده کشورمان ۱۱ بر ۸ برنده این گیم شد تا در مجموع این دیدار با حساب ۳ بر صفر مقتدرانه به سود ایران خاتمه پیدا کند.

با این پیروزی نوشاد عالمیان به جدول اصلی صعود کرد و فردا (شنبه) کار خود را در جدول اصلی مسابقات ادامه خواهد داد.

هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات اسمش عربستان برعهده جمیل لطف اله نسبی مربی توانمند کردستانی است.

کد خبر 6096838

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز در این دو شهر
  • هوای کرمان بر مدار قرمز ثبت شد / شاخص کیفی ۱۹ شهر سالم و پاک است
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • آخرین وضعیت بارش ها در ایلام
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد در مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربس