Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:24:53 GMT

یاکوبسن از کما خارج شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۱۱۱

یاکوبسن از کما خارج شد

دوچرخه‌سوار هلندی که در دور نخست رقابت‌های لهستان با حادثه روبه‌رو شده بود پس از دو روز به هوش آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، فابیو یاکوبسن که چهارشنبه در رقابت‌های دوچرخه سواری لهستان با حادثه روبه‌رو شد و به کما رفت امروز (جمعه) به هوش آمد. دوچرخه‌سوار هلندی به خاطر حرکت غیر ورزشی دیلان خرونوخن در نزدیکی خط پایان کنترلش را از دست داد و پس از برخورد با موانع به شدت آسیب دید و بیمارستان انتقال داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمل یاکوبسن پنج ساعت طول کشید و اکنون پس از دو روز حالش خوب است. 

شبکه رادیویی که رقابت‌های دوچرخه سواری لهستان را پوشش می‌دهد در جریان دور سوم این بازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: خبر خوبی از بیمارستان سوسنویچ داریم! یاکوبسن به هوش آمده است و حالش خوب است. 

پنج‌شنبه با توجه به وضعیت یاکوبسن انتظار می‌رفت که دوچرخه سوار ۲۳ ساله امروز از کما خارج شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • آسمان‌خراش ایرانی در یک تیم جدید؛ اسماعیل‌نژاد به لهستان می‌رود
  • معرفی زبان رسمی جدید در لهستان
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • ارتقای درجه‌های ۷ شهرداری استان اردبیل
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار