Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:01:29 GMT

لیگ برتر فوتبال| ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۲۷۶

لیگ برتر فوتبال| ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد

‍‍‍‍‍‍

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان برای دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر مشخص و اعلام شد - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است:

یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم‌زاده و مهدی مهدی‌پور.

ذوب‌آهن از ایجاد تونل افتخار برای پرسپولیسی‌ها پشیمان شد!

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| ذوبی‌ها به دنبال اکسیر بقا در جشن قهرمانی پرسپولیس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ برتر فوتبال| ذوبی‌ها به دنبال اکسیر بقا در جشن قهرمانی پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۳ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۴ ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ۵ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ۶ اعلام اسامی داوران دیدارهای بارسلونا - ناپولی و بایرن مونیخ - چلسی ۷ خامس دیگر هرگز برای رئال مادرید بازی نمی‌کند ۸ جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از توقف استقلال و شکست سپاهان/ شاگردان نکونام به مربع مدعیان رسیدند مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: هجمه ظالمانه برخی طرف‌ها به حزب‌الله/ تمام امکاناتمان را در اختیار دولت و ملت لبنان قرار دادیم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|مخالفت عون با بین‌المللی شدن تحقیقات/ نصرالله: تمام امکانات و نیروهایمان را در اختیار دولت و ملت قرار دادیم میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا

چلسی امیدوار به جبران شکست سنگین مقابل آرسنال است.

طرفداری | استون ویلا و چلسی فردا شب از ساعت 22:30 در چارچوب بازی های هفته 35 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را کریگ پاوسون، داور باتجربه انگلیسی بر عهده دارد. استون ویلا در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 66 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. از سوی دیگر چلسی در ادامه نتایج سینوسی خود، در پنج بازی اخیر لیگ برتر انگلیس، دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 47 امتیاز در رده نهم است. ترکیب احتمالی چلسی برای این دیدار به شرح زیر است:

چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | دیساسی، چالوبا، سیلوا، کوکوریا | گلگر، کایسدو | مادوکه، پالمر، استرلینگ | جکسون

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است