Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: جامعه رسانه‌ای نیاز به انسان‌های امانتدار، سالم، صادق، دلسوز داشته تا این وظایف سنگین را به‌نحو احسن انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی ظهر امروزر در پیام خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امیدوارم دعای خیر همه مسلمانان برای ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا مورد قبول حق‌تعالی قرار گیرد و یقیناً این اتفاق مبارک هم خواهد افتاد چراکه پرودگار خالق رحیم و مهربان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگاران رسالت خطیری برعهده داشته، خبرنگاری شغل نیست بلکه عشق و محبت به جامعه است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج تصریح کرد: کار خبر و اطلاع‌رسانی مهم و حساس است و این حرفه نیاز به انسان‌های امانتدار، سالم، صادق، دلسوز داشته تا این وظایف سنگین را به‌نحو احسن انجام دهند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود با اشاره به فرموده قرآن به اخلاص، استقامت، پاکی، حجاب و شرف ایمانداران اشاره کرد و افزود: حفظ ایمان و باور به خداوند، پیامبران، ملائکه و روز قیامت ضروری و باید در دنیا هیچ‌گاه از راز و نیاز حق‌تعالی غافل نشده و از رحمت پرورگار ناامید نشوید.

ماموستا رستمی بیان کرد: کسانی‌ که در دنیا در سایه دین و قرآن زندگی کرده، زمانی‌که وارد قبر شده تا روز قیامت ملائکه با آنان و همراهشان بوده و این جایگاه و عظمت ایمانداران را می‌رساند.

وی با تاکید بر دوری از مکر، حیله و گناه و رعایت اخلاق، احترام یکدیگر، صداقت در گفتار و رفتار، راز و نیاز حق‌تعالی و پیروی از دستورات قرآن اظهار کرد: پیامبر(ص) در دعاهای خود از خدا خواسته عمرش در ناامری و نافرمانی معبود یکتا نگذرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت رعایت حجاب و عفاف در جامعه اظهار کرد: زنان و بانوان مسلمان ایرانی همچون ستاره‌ای درخشان در دنیا درخشیده و جایگاه والایی داشته اما غربی‌ها به‌دنبال ترویج بی‌بندوباری و ضربه به بنیان خانواده‌ها هستند و باید زنان بیشتر مراقب باشند.

وی با بیان اینکه خداوند یک شهر را به دلیل فسق، فجور و همجنس‌گرایی مورد عذاب قرار داده است، عنوان کرد: باید همواره پاکی و اخلاق را در دستور کار قرار داده و از مسیر قرآن دور نشویم.

ماموستا رستمی بیان داشت: امیدوارم همواره امنیت و آسایش کنونی حاک بر جامعه حفظ و آتش فتنه از سرزمین مسلمانان به دور باشد.

فرمانده سپاه کردستان: خبرنگاران با رصد هوشمندانه اقدامات روانی دشمنان را خنثی کننداستاندار کردستان: خبرنگاران با تحمل سختی‌ها چراغ امید و روشنگری را در جامعه زنده نگه داشته‌اند

نمازگراران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند

ماموستا ملااقبال بهمنی رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه در 5 ماه گذشته نماز جمعه به‌ خاطر حفظ سلامت شهروندان برگزار نمی‌شد، از همه نمازگراران خواست که به‌ خاطر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: نمازگراران در منزل خود وضو گرفته و استفاده از ماسک و در ورود، خروج و داخل مسجد فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج گفت: از آنجا که مسلمانان به دعا اعتقاد داشته، همه با هم با خلوص نیت از پروردگار خالق خواسته و دعا کرده که به حرمت این جایگاه و این ایام مبارک ویروس کرونا ریشه‌کن شود و مردم نجات پیدا کنند.

انتهای پیام/489/ح

R7848/P/S6,66/CT11 بیشتر بخوانید... فیلم|خبرنگاران چینی روز خبرنگار را به همکاران خود در ایران تبریک گفتند دو وعده جدید به وعده های کهنه اضافه شد/ انتظار خبرنگاران برای وام ۱۰میلیونی و بیمه کرونایی فرمانده انتظامی کردستان: خبرنگاران حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... فیلم|خبرنگاران چینی روز خبرنگار را به همکاران خود در ایران تبریک گفتند دو وعده جدید به وعده های کهنه اضافه شد/ انتظار خبرنگاران برای وام ۱۰میلیونی و بیمه کرونایی فرمانده انتظامی کردستان: خبرنگاران حافظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد ۳ جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد ۴ اصفهان| شکست سپاهان برابر نساجی؛ دو نیمه، دو چهره ۵ شیب فوتی‌های کرونا در مشهدمقدس نزولی شد ۶ اولین خیابانی که سرنوشت شهر اردبیل را تغییر داد؛ مردم مخالف دو نیم شدن بازار بودند + تصاویر ۷ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۸ سرنوشت تیم‌ دوم صعود‌کننده به لیگ برتر فوتبال در دوئل مس کرمان و آلومینیوم اراک رقم می‌خورد مهمترین اخبار استانها ویژه برنامه‌های شب و روز عید سعید غدیر در حرم رضوی برگزار می‌شود جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد امام جمعه اراک: دوران غارتگری و زورگویی جبهه استکبار به سرآمده است پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما/ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: هجمه ظالمانه برخی طرف‌ها به حزب‌الله/ نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|مخالفت عون با بین‌المللی شدن تحقیقات/ نصرالله: تمام امکانات و نیروهایمان را در اختیار دولت و ملت قرار دادیم میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کردستان در مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، پس از صادر شدن اعتبارنامه دو سوم منتخبان این انتخابات، از منتخبان برای شرکت در مراسم افتتاحیه این مجلس دعوت می‌کند.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، وی افزود: مراسم افتتاحیه در روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

‌آیت‌الله مدرسی‌یزدی همچنین عنوان کرد: دوره نمایندگی اعضای مجلس خبرگان رهبری هشت سال و تعداد نمایندگان این مجلس ۸۸ نفر است.

رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات این نکته را هم یادآور شد که قانون اساسی، تدوین قوانین مربوط به این مجلس را برعهده اعضای خبرگان رهبری گذاشته و شورای نگهبان نیز مسئول نظارت بر انتخابات این مجلس است.

وی در ادامه اعلام کرد: در مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، پس از قرائت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی قرائت خواهد شد.

آیت‌الله مدرسی‌یزدی اضافه کرد: سپس هیئت رئیسه سنی تشکیل می‌شود که شامل رئیس، نایب رئیس و ۲ منشی است و پس از آن هیئت رئیسه دائم با انتخاب اعضا شکل می‌گیرد. هیئت رئیسه دائم نیز شامل ۷ نفر است که عبارتند از رئیس، ۲ نایب رئیس، ۲ منشی و ۲ کارپرداز.

گفتنی است، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899457

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • عملیات وعده صادق برگ زرینی بر تاریخ ایران اسلامی است
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود