Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:36:49 GMT

ادای احترام خبرنگاران جهرم به مقام شهید رسانه جهرم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۳۶۷

ادای احترام خبرنگاران جهرم به مقام شهید رسانه جهرم

همزمان با روز خبرنگار، جمعی از اهالی رسانه و خبرنگاران جهرمی با حضور در گلزار شهدای این شهر از مقام شامخ شهید رسانه جهرم تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار، انجمن خبرنگاران مستقل شهرستان جهرم با حضور در گلزار شهدا، به  شهدا و شهید رسانه‌ جهرم ادای احترام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این برنامه خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا، فارس، مهر، شبستان، پایگاه‌های خبری اخبار جهرم، چهره جهرم، جهرم‌نیوز و ماهنامه نگاه جهرم ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا، به‌ویژه‌ شهید رسانه جهرم، شهید عبدالرضا مصلی‌نژاد، تجدید بیعت کردند.

 

شهيد عبدالرضا مصلی نژاد در چهاردهم آبان سال 1330 در جهرم دیده به جهان گشود؛ دوران تحصیلی را در زادگاه خود گذراند و دیپلم فنی را اخذ کرد؛ سال 56 در رشته مکانیک  دانشگاه شيراز پذيرفته شد و پس از يكسال تحصيل در دانشگاه با پيروزی انقلاب و تشكيل سپاه پاسداران وارد سپاه شد. 

 

درسال 1359 فعاليت خود را در زمینه فيلمبرداری با صدا و سيما آغاز کرد و از بدو تاسيس دفتر خبر جهرم بعنوان فيلمبردار افتخاری مشغول تهيه فيلم های خبری شد؛ پس از شروع جنگ تحميلی، به عنوان فيلمبردار و رزمنده، مسئول محور عملياتی، عازم جبهه‌ شد.

 

شهيد مصلی ‌نژاد بارها تا سر حد شهادت پيش رفت و چندين بار مجروح و مصدوم شد اما سرانجام در دوم بهمن ماه 65  در عمليات كربلای پنج مورد اصابت تركش خمپاره قرار گرفت و به فيض شهادت نائل آمد.

 

۱۷مرداد، سالروز شهادت خبرنگار ایرانی، شهید صارمی، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، روز خبرنگار نامیده شده است.

 

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهدای خبرنگار ۱۷ مرداد روز خبرنگار روز خبرنگار شهید رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد

مقام‌های عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مقام‌های عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) در حضور سیدابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه رؤسای جمهوری دو کشور، پنج سند همکاری در حوزه‌های همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان، همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور، همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا، همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا و همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا امضا کردند.

دیگر خبرها

  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد