Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با بیان این‌که نقش خبرنگاران در مدیریت کرونا بی بدیل و غیرقابل انکار بود، افزود: در شرایط بسیار حساسی از زمان قرار داریم که کرونا آن را حساس تر کرده و آسیب فراوانی به حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی در سرتاسر جهان وارد کرده است و کشورها را در دو راهی بین تقابل و یا تعامل بین سلامت و اقتصاد قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک رضی منش در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان اسکو، با بیان این‌که کار خبرنگاری باید توام مدیریت اقتضائات زمانی و مکانی باشد، اظهار کرد: خبرنگاران بحران های پیش روی جامعه را با هدف کاهش و رفع منعکس کنند و تحلیل های جامع ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، وی خاطر نشان کرد: با توجه به ابعاد منفی و مثبت کرونا در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی لازم است آمادگی های لازم را برای مباحث پساکرونا داشته باشیم، تحقیقاتی در این زمینه انجام گرفته و اصحاب رسانه باید به این موضوع توجه جدی تری داشته باشند، به ویژه به موضوع کاهش سرمایه اجتماعی، افسردگی و بحران‌های روانی پرداخته شود.

وی ادامه داد: فضای مجازی که به عنوان یک تهدید در نظر گرفته می‌شد، نقش مثبتی در این زمینه ایفا کرد و فعالیت‌های آنلاین جایگاه خاصی یافت و فعالان رسانه‌ای فضای مجازی به خوبی به دولت کمک کردند.

رضی منش گفت: در شهرستان اسکو با همراهی و همدلی مردم، کمک اصحاب رسانه کرونا و مشکلات آن تا به اکنون به خوبی مدیریت شده است و موجی از پویش‌هایی مردمی بار دیگر اهمیت سرمایه‌های اجتماعی و بازگشت به مسئله مهم اعتماد عمومی را مورد تاکید قرار داد؛ به ویژه موضوع مواسات و کمک مومنامه حاصل همدلی و زحمات و همکاری رسانهها با استقابل گسترده مردم مواجه شد.

وی، کار در فضای آرام همراه با نقد سازنده را ضرورتی برای توسعه شهرستان دانست و گفت: تقابل و تنش در جامعه هنر به حساب نمی آید و هرکسی توسعه شهرستان را می خواهد باید به ایجاد، تقویت و حفظ فضای آرام شهرستان کمک کند.

وی در خاتمه تاکید کرد: اگر رسالت خبرنگاری در خدمت توسعه پایدار، بیان حقایق با هدف اصلاح امور و جامعه باشد، بسیار ارزشمند و مقدس است و امروز مهم ترین رسالت خبرنگاران با توجه به شرایط موجود کشور تقویت امید و آرامش و ایجاد نشاط در جامعه است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: لازم است مرمت پل تاریخی زمان‌خان شهرستان سامان مدیریت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامرضا چهلگردی در اجلاس شورای اسلامی استان، با اشاره به اینکه تمام سدهای کشور تحت نظارت شرکت منابع آب ایران مدیریت می‌شود، اظهار داشت: انتظار می‌رود مدیریت سد زاینده‌رود نیز در اختیار وزارت نیرو یا کارگروهی متشکل از دو استان قرار گیرد.

وی افزود: رهاسازی بی‌موقع آب سد زاینده‌رود و مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان باید بیش از پیش مدیریت شود، وضعیت سد زاینده‌رود در سطح بحرانی قرار دارد و رهاسازی آب بدون توجه به شرایط آتی، موجب بحران کم‌آبی در تابستان خواهد شد.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور است، گفت: بحران کم‌آبی در تابستان و در اوج گرمای تابستان، باعث خواهد شد وزارت نیرو اقدام به قطع برق و آب باغات حاشیه زاینده رود کند که این امر خسارت جبران‌ناپذیری به باغات شهرستان‌های سامان و بن وارد خواهد کرد.

چهلگردی با اشاره به لزوم مرکچمت پل تاریخی زمانخان شهرستان سامان، عنوان کرد: بازگشایی با دبی بسیار بالای آب زاینده‌رود یکی از دلایل ریزش پایه‌های پل تاریخی زمانخان است.

وی پیگیری رفع مشکل و اعطای مجوز و تعیین تکلیف ساخت پروژه خیری دی کلینیک شهرستان سامان را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به اعلام آمادگی خیر، همکاری مسئولین ذی‌ربط برای انجام پروژه از ضروریات است. رفع موانع در اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان جهت انجام پروژه‌های خیری شهرستان سامان باید در دستور کار قرار گیرد. 

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • کلاهبردار میلیاردی در پارس آباد به دام پلیس افتاد
  • جای یک کتابخانه مرکزی در شهر عالم‌پرور آمل خالی است
  • ۵ مددسرا و ۱۰ مرکز جامعه‌پذیری تا پایان سال افتتاح می‌شود
  • تاکید گروه‌های فلسطینی بر غیرقابل تغییر بودن مدیریت بر گذرگاه رفح
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • زیرکوه زیر بار دو هزار میلیارد خسارت سیل/جبران با اجرای ۲۷ مصوبه
  • مرمت پل تاریخی زمان‌خان سامان مدیریت شود
  • صادرات سیر پارس‌آباد به روسیه و آذربایجان
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند