Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:54:08 GMT

بمب‌گذار عامل کشتار ۱۵۰ عراقی دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۵۷۰

بمب‌گذار عامل کشتار ۱۵۰ عراقی دستگیر شد

تروریست تحت تعقیب معروف به «ابوخطاب» که سال ۲۰۰۸ در عملیات بمب‌گذاری، ۱۵۰ نفر را در استان دیاله در شرق عراق کشت، دستگیر شد.

سازمان اطلاعات عراق روز جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ابوخطاب، تروریستی که ۱۲ سال پیش در انفجار خودرو بمب گذاری شده ۱۵۰ شهروند بی دفاع را کشته بود، دستگیر شده است.
بر اساس این گزارش، دستگاه مبارزه با تروریسم وزارت کشور در دیاله و بغداد با انجام عملیات اطلاعاتی این تروریست را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه افزوده که وی، متهم به انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در بازار شهر «خان بنی سعد» در جنوب استان دیاله است که در پی آن حدود ۱۵۰ نفر جان باختند.
طبق اعلام سازمان اطلاعات عراق، ابوخطاب با همکاری دستگاه اطلاعات استان دیاله در منطقه «الدوره» در جنوب بغداد، به دام مأموران افتاد.
بر این اساس، ابوخطاب به ارتکاب جرم اعتراف کرده است و برای تکمیل تحقیقات در اختیار دستگاه قضایی عراق گرفت./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی مقابل پیکان در جام حذفی به میدان رفت که دو بازیکن عراقی این تیم همچون دیدار گذشته در ترکیب نارنجی‌پوشان غایب هستند.

منتظر محمد از 10 روز پیش برای حضور در اردوی تیم زیر 23 ساله عراق به کشورش رفت و همچون دیدار گذشته مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر در بازی امروز با پیکان هم غایب بود.

علی عدنان مدافع باتجربه عراقی نیز به دلیل محرومیت از بازی با فولاد خوزستان چند روزی ایران را ترک کرد و حالا در لیست بازی با پیکان در حذفی هم حضور ندارد. این مدافع عراقی ظاهرا هنوز به ایران برنگشته و به همین خاطر در لیست نفرات مس رفسنجان حضور ندارد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه