Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@20:33:01 GMT

پیروزى پرگل مقابل یک تیم بزرگسال نتیجه خوبى است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۶۰۰

پیروزى پرگل مقابل یک تیم بزرگسال نتیجه خوبى است

سرمربى تیم ملى فوتبال جوانان ایران از عملکرد شاگردانش در نخستین بازى تدارکاتى اظهار رضایت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال پرویز مظلومى بعد از پیروزى پرگل تیم ملى جوانان مقابل میلاد مهر تهران با نتیجه چهار بر یک گفت:بازى خوبى انجام شد و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال بچه هاى ما مدت ها از فوتبال دور بودند و در این اردو تمرینات سنگینى داشتند اما با توجه به فشار تمرینات صبح و بعد از ظهر انتظار زیادى نداشتیم. پیروزى پرگل  مقابل یک تیم بزرگسال نتیجه خوبى است و نشان مى دهد بچه هاى ما شایستگى و کیفیت خوبى دارند. فکر مى کنم به خواسته اى که داشتیم براى پیدا کردن شناخت لازم از تیم دست یافتیم. در بازى هاى بعدى مى توانیم براى اجراى برنامه هاى تاکتیکى مورد نظرمان تلاش کنیم.

  سرمربى تیم ملى جوانان اضافه کرد:اردوى بعدى ما از ٢٢ مرداد آغاز مى شود اما هیچ بازیکنى از تیم ما خط نمى خورد البته نفرات دیگرى را هم اضافه مى کنیم امادسعى مى کنیم همه بازیکنان را آماده نگاه داریم و در اردوى سوم که شهریور برگزار مى شود در واقع فهرست نهایى شکل مى گیرد و دیگر امکان اضافه شدن بازیکن جدید وجود نخواهد داشت. در سومین اردو به دلیل زمان کمى که داریم برنامه هاى نهایى و تاکتیکى براى حضور در مسابقات را اجرا مى کنیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید

دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم برنده‌ای نداشت تا کار در وقت اضافه دنبال شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

 

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیکان رکورد کاهش سن فوتبال ایران را جابجا کرد!
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • در مقابل قطع اینترنت در زمان کنکور ایستادیم و نتیجه داد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)