Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:42:30 GMT

اسکوچیچ و دستیارانش در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۶۲۰

اسکوچیچ و دستیارانش در ورزشگاه آزادی

‍‍‍‍‍‍

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به همراه دستیارانش در ورزشگاه آزادی حضور یافت تا تماشاگر دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن باشد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که از زمان بازگشت به ایران مسابقات لیگ را از نزدیک تماشا می‌کند، امروز (جمعه) با حضور در ورزشگاه آزادی به تماشای دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکوچیچ به همراه تمام دستیارانش در کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی حضور دارند. در پایان این دیدار قرار است جام قهرمانی به تیم پرسپولیس اهدا شود.

اسکوچیچ: پزشکان بهترین وجه انسانی که در بشر شناخته شده را از خود نشان دادند

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی دراگان اسکوچیچ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی دراگان اسکوچیچ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۲ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۳ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۴ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است ۵ ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود ۶ خامس دیگر هرگز برای رئال مادرید بازی نمی‌کند ۷ حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان ۸ پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه «فِرِدکین» فروخت مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب‌آهن بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|مخالفت عون با بین‌المللی شدن تحقیقات/ نصرالله: تمام امکانات و نیروهایمان را در اختیار دولت و ملت قرار دادیم میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دراگان اسکوچیچ تیم ملی دراگان اسکوچیچ ورزشگاه آزادی دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در حضور حدود ۲۵ هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

هواداران استقلال قبل از شروع بازی با آتش بازی، شور و حال خاصی را در ورزشگاه به وجود آوردند.

آرمین سهرابیان مدافع استقلال که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت جایی در ترکیب استقلال نداشته، پیش از شروع بازی با ذوب‌آهن از لیست ۱۸ نفره کنار رفت.

جواد نکونام که از عملکرد شاگردانش در هنگام گل ذوب‌آهن عصبانی شد به شدت با فریادهایش آن‌ها را به باد انتقاد گرفت.

فرشید سمیعی که از سوی هیات مدیره استقلال جانشین علی خطیر شده، با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان پرداخت.

سیدمهدی علوی معاونت فرهنگی و محسن شیرزادی معاونت مالی باشگاه استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر شده و این مسابقه را تماشا کردند.

آرش برهانی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که با ۱۰۸ گل زده بهترین گلزن تاریخ آبی‌پوشان محسوب می‌شود، تماشاگر ویژه بازی استقلال و ذوب‌آهن است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • فیلم| صدام حسین در ورزشگاه آزادی | خشم کاربران از اقدام تماشاگر
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • نصف بلیت‌های بازی استقلال فروش نرفته است
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود