Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@02:33:22 GMT

پای بوژیدار هم در پرسپولیس لغزید

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۷۱۶

پای بوژیدار هم در پرسپولیس لغزید

گلر کروات سرخ‌ها با اشتباه خود زمینه ساز گل ذوب آهن شد.

به گزارش “ورزش سه”، ذوب آهن بعد از ۲۷ ماه موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند و این در حالیست که اشتباه بوژیدار در شکل گیری گل وحید محمدزاده نقش اصلی را داشت.

 

گلر کروات پرسپولیس که بعد از جدایی علیرضا بیرانوند توانسته خیالش بابت حضور در ترکیب فیکس این تیم آسوده شود، بعد از نمایش موفقی که طی دیدارهای اخیر داشت بالاخره پایش لغزید و زمینه ساز گل حریف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوژیدار که در شلوغی جلوی دروازه تیمش نتوانسته بود واکنش مناسبی روی توپ حریف داشته باشد در ادامه تعادل خود را از دست داد تا وحید محمدزاده موفق شود دروازه این تیم را باز کند.

 

 

 

 

ذوبی‌ها بعد از ۲۷ ماه که از گل کی روش استنلی گذشته بود، بار دیگر موفق شدند جشن شادی گل خود را برابر پرسپولیس برگزار کنند.

بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بوژیدار رادوشوویچ پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!

به گزارش "ورزش سه" حسین ابرقویی‌نژاد، مدافع باتجربه تیم خیبر خرم‌آباد که در قلب خط دفاعی این تیم به میدان می‌رود، در دیدار تیمش با دریا بابل در دقایق پایانی نیمه اول روی ارسال بازیکن حریف، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و تیمش با باخت یک بر صفر نیمه اول به رختکن رفت.
در نیمه دوم در حالی که فشار بی‌اندازه‌ای روی شاگردان مهاجری وجود داشت آن‌ها با نتیجه ۲ بر ۲ بازی را دنبال می‌کردند ابرقویی‌نژاد تا محوطه جریمه حریف پیش آمد و با یک جاگیری مناسب گل سوم تیمش را به ثمر رساند و شاگردان مهاجری را از شمالی‌ها پیش انداخت. گرچه این گل کمتر از ۲ دقیقه دوام آورد و بازی دوباره به تساوی کشیده شد، اما گل دقایق پایانی خیبر این تیم را برنده از زمین مسابقه بیرون فرستاد.

به این ترتیب ابرقویی‌نژاد که مهره قابل اعتماد مهاجری در خط دفاعی خیبر به حساب می‌آید در این بازی ۲ گل را به نام خودش ثبت کرد؛ یکی به دروازه خودی، یکی به دروازه حریف!
خیبر خرم‌آباد با این برد سختی که به دست آورد همچنان رکورد صد در صدی برد در بازی‌های خانگی را به نام خود ثبت کرد و با ۷ امتیاز اخلاف نسبت به تیم دوم، در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ آزادگان حضور دارد.

دیگر خبرها

  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی