Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید رمضانی ، سرپرست تیم فوتبال استقلال از استقبال هواداران مشهدی در جریان سفر آبی‌پوشان به این شهر تشکر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از کانال خبری استقلال، سعید رمضانی ضمن تبریک عید سعید غدیرخم به عموم مسلمین جهان و تبریک روز خبرنگار به اهالی محترم رسانه، درباره استقبال گرم هواداران از مجموعه استقلال در سفر به مشهد مقدس، گفت:

همان‌طور که در تصاویر و فیلم‌های منتشر شده معلوم بود، هواداران عزیز استقبال پرشوری چه در زمان ورود تیم به مشهد و چه زمان خروج از این شهر، از ما انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

واقعاً از هواداران عزیزمان بابت این موضوع تشکر می‌کنم و البته بابت اینکه نتوانستیم به ابراز احساسات آنها پاسخ دهیم، عذرخواهی می‌کنم. به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی نتوانستیم در خدمت هواداران باشیم و این مسئله شاید باعث آزردگی آنها شده باشد. به همین دلیل ضمن دلجویی از این عزیزان، به آنها قول می‌دهم بعد از برطرف شدن خطر کرونا، در سفر بعدی به مشهد مقدس به نوعی این دلخوری را از دل هواداران عزیزمان در مشهد در بیاوریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید رمضانی استقلال استقلال سعید رمضانی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال