Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:25:14 GMT

اوسپینا: از کیفیت لیونل مسی خبر داریم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۲۹۳۴

اوسپینا: از کیفیت لیونل مسی خبر داریم

داوید اوسپینا، دروازه بان ناپولی مدعی شد از کیفیت بالای لیونل مسی آگاه است.

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در دیدار رفت به تساوی 1-1 مقابل بارسلونا دست یافت و حالا برای صعود مقابل این تیم کار دشواری در استادیوم خالی از تماشاگر نوکمپ دارد. داوید اوسپینا به همراه گنارو گتوزو در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافت و مدعی شد بازیکنان ناپولی باید با تمرکز کامل در این دیدار حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

داوید اوسپینا گفت: "ما پس از طی یک هفته دوره آماده سازی خوب و با انگیزه بسیار بالایی به بارسلون سفر کرده ایم. ما از اهمیت این بازی و حریف آگاه هستیم. امیدواریم کار خود را انجام داده و و نتیجه خوبی در مقابل بارسلونا کسب کنیم.

 

 

ناپولی همچنان به صعود باور دارد و سرمربی در مورد این موضوع به روشنی با ما صحبت کرده است. گنارو گتوزو از کیفیت بازیکنان با خبر است و ما امیدواریم که همین مسیر را ادامه دهیم و از هر فرصتی که در بازی پیدا شد بهترین استفاده را بکنیم. ما از کیفیت لیونل مسی باخبر هستیم و من بارها این فرصت را داشته ام که با این بازیکن روبرو شویم. مسی بازیکن متفاوتی است و می تواند سرنوشت یک بازی را رقم بزند. ما باید مراقب همه چیز بوده و تمرکز کامل داشته باشیم.

 

عدم حضور تماشاگران در استادیوم نوکمپ؟ فوتبال مانند یک ضیافت بزرگ است و بازی کردن در این شرایط و بدون حضور هواداران دشوار خواهد بود، اما ما فردا شب فقط روی بازی خودمان مقابل بارسلونا تمرکز خواهیم کرد."

بارسلونا لیونل مسی داوید اوسپینا ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی داوید اوسپینا ناپولی داوید اوسپینا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فیفادی فروردین ماه دو بازیکن خود را مصدوم شده تحویل گرفت. علاوه بر علیرضا بیرانوند که به تازگی به تمرینات بازگشته، وحدت حنانوف نیز در بازی مقابل عربستان مصدوم شده بود‌.

وحدت در مدت سرمربیگری اوسمار در بازی‌های ملی بیشتر از بازی‌های پرسپولیس شرکت کرده و فرصت چندانی در لیگ ایران نداشته اما محرومیت دانیال اسماعیلی فر در بازی مقابل سپاهان باعث اهمیت حضور او شده است‌.

وحدت حنانوف پس از چند هفته مصدومیت امروز برای اولین بار به طور کامل در همه بخش‌های تمرینی حضور داشت و احتمال به میدان رفتن او در جام حذفی مقابل آلومینیوم باتوجه به محرومیت انضباطی دانیال از بازی با سپاهان وجود دارد.

البته پرسپولیس به حکم دانیال اعتراض کرده اما کادرفنی پرسپولیس باید با در نظر گرفتن همه جوانب بازیکنانش را آماده دو دیدار حساس پیش رو کند‌.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • دعوای حقوقی بر سر حراج دستمال‌کاغذی معروف لیونل مسی؛ مالک واقعی آن کیست؟
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس