Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیمه اول دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان با برتری یک بر صفر شاگردان بوناچیچ به اتمام رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول با برتری یک بر صفر ذوب آهن تمام شد.

داور: کوپال ناظمی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی

اخطار: بشار رسن (۱۷) از پرسپولیس و فرشاد محمدی مهر (۳۵) از ذوب آهن

اخراج:

گل: وحید محمدزاده (دقیقه ۲۵) برای ذوب آهن

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، محمد حسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، بشار رسن (۴۳- امید عالیشاه)، علی علیپور و مهدی عبدی

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب ذوب آهن: یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، وفا هخامنش، فرشاد محمدی مهر، ایوان مارکوویچ، مسعود ابراهیم زاده و مهدی مهدی پور

سرمربی: لوکا بوناچیچ

دقیقه ۲۵

ارسال کرنر توسط قاسم حدادی فر از سمت راست دروازه پرسپولیس با اشتباه رادو در خروج از دروازه، روی سر وحید محمدزاده نشست تا این مدافع گل اول ذوب آهن را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۲۷

ضربه ایستگاهی احمد نوراللهی با اختلاف زیاد از بالای دروازه ذوب آهن راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰

ارسال مهدی عبدی روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر علی علیپور همراه شد که این توپ را یوسف بهزادی روی خط دروازه جمع کرد.

دقیقه ۴۳

بشار رسن به دلیل آسیب دیدگی جای خود را در ترکیب پرسپولیس به امید عالیشاه داد.

دقیقه ۴+۴۵

پاس عالیشاه در موقعیتی عالی به علیپور رسید، اما مسعود ابراهیم زاده با حرکتی عالی، اجازه نداد شوت وی به سمت دروازه ذوب آهن برود.

دقیقه ۴+۴۵

ضربه مهدی عبدی به تور کنار دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر جام قهرمانی ذوب آهن دروازه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود

به گزارش "ورزش سه"، وقتی بازی آلومینیوم و پرسپولیس به ضربات پنالتی رفت،امید اصلی مجتبی حسینی و شاگردانش برای صعود به دور بعدی جام حذفی به عملکرد احمد گوهری دروازه‌بان خود بود.

گلر سابق پرسپولیس که در طول 120 دقیقه بازی هم با وجود دریافت 4 گل چند سیو فوق‌العاده داشت و توانست تیمش را در بازی نگه دارد، در ضربات پنالتی فوق‌العاده کار کرد و در نقشی منجی ظاهر شد.

گوهری وقتی آلومینیومی‌ها با از دست رفتن پنالتی امیر نوری و برخورد توپ به تیر دروازه کمی نگران شده بودند، توانست با مهار ضربه دانیال اسماعیلی‌فر تیمش را به بازی برگرداند و در ادامه آخرین ضربه پنالتی پرسپولیس را در شرایط برابر دو تیم از وحید امیری گرفت تا تیمش را در آستانه برد مهم و بزرگ قرار بدهد.

دروازه‌بان باتجربه آلومینیومی‌ها که امسال از پرسپولیس به اراک رفته ، مقابل تیم سابق خود نمایشی خوب داشت و در نهایت از خوشحالی از پوست خود نمی‌گنجید. او بعد از مهار پنالتی وحید امیری به سمت او رفت و با حرفی به خوش و بش کرد تا حسابی شب خوبی را پشت سر گذاشته باشد.

دیگر خبرها

  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / رفیعی اوسمار را تا پنالتی‌ها برد
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / تیم بی‌دروازه‌بان، سر بزنگاه وا داد
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • کامبک تماشایی و گل‌های زیبا علیه پرسپولیس!
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم