Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از وقوع یک حادثه تلخ برای برادر و خواهر خردسال در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و گفت: پسر ۱۰ ساله با وجود تلاش کادر پزشکی جان باخت.

دکتر محمد جواد یزدانی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر حادثه غرق شدن دو کودک خردسال در یک استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در روستای کسرینه از توابع بخش مرکزی کاشمر که در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه امروز اتفاق افتاد بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ به محل، پدر این دو خردسال اقدام به بیرون کشیدن فرزندانش از داخل استخر کرده بود، این خواهر و برادر که بی‌جان بودند، پس از اقدامات اولیه، بلافاصله به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر منتقل شدند.

یزدانی تصریح کرد: تلاش کادر پزشکی بیمارستان برای نجات پسر بچه بی‌نتیجه ماند و متأسفانه این پسر ۱۰ ساله جان باخت، دختر ۵ ساله نیز از وضعیت جسمانی مطلوبی برخوردار نیست و هم اکنون در بخش آی.سی.یو بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و افزایش تمایل برخی افراد برای آب تنی عنوان کرد: با توجه به اینکه شنا کردن در استخرهای ذخیره آب کشاورزی با خطر جانی همراه است، توصیه می‌شود از شنا کردن در کانال‌های آب، استخرهای ذخیره آب کشاورزی و آبگیرها خودداری کنند، تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شدگی کاشمر ذخیره آب کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بنابر اعلام رئیس هلال‌احمر شهرستان هیرمند:عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شوند و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود؛ اما هر دو برادر غرق شدند و پدر خانواده توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.
باتوجه‌به جستجوی نیرو‌های هلال‌احمر دقایقی بعد از اطلاع جسد غرق شده یکی از برادران پیدا شده، اما به علت تاریکی هوا امکان جستجوی نوجوان غرق شده میسر نیست و از صبح امروز جستجو ادامه پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • آیا خواهر و برادر ناتنی ارث می‌برند؟
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • جهاد کشاورزی یزد درباره تنش گرمایی درختان پسته هشدار داد
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • برگزاری نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون مقاومت خواهر و برادر