Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک عراقی پرسپولیس، دیدار هفته گذشته سرخپوشان مقابل نساجی مازندران را عامل مصدومیت خود می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بشار رسن در دقیقه 43 دیدار تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد و جای خود را به امید عالیشاه داد.

پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد

وی پس از این مسابقه درباره مصدومیت خود گفت: ان‌شاءالله که چیزی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از بازی در ناحیه زانو درد داشتم. بازی هفته گذشته مقابل نساجی در چمن مصنوعی به ما خیلی فشار آورد. ابتدا گرم کردم و به میدان رفتم، اما بعد نتوانستم بازی کنم و گفتم نمی‌توانم. خدا را شکر قهرمان شدیم. خدا نکند که اتفاقی افتاده باشد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس بیشتر بخوانید... بازیکن مصدوم پرسپولیس عکاس شد + عکس باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بازیکن مصدوم پرسپولیس عکاس شد + عکس باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد واژه های کاربردی مرتبط فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ باشگاه پرتغالی خواهان مهاجم پرسپولیس شد ۲ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۳ بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم ۴ حضور سرپرست باشگاه پرسپولیس در اردوی سرخپوشان ۵ درخواست مجیدی از بازیکنان در تمرین امروز استقلال/ مطهری غایب بود ۶ ترکیب ذوب‌آهن برای دیدار برابر پرسپولیس اعلام شد ۷ پالوتا رسماً باشگاه رم را به گروه «فِرِدکین» فروخت ۸ علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است مهمترین اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس میهمان جشن قهرمانی‌اش را دست پُر بدرقه کرد/ شکست شاگردان گل‌محمدی پس از ۱۶ هفته + جدول علی‌نژاد: استراماچونی با طلب ۲۰۰ هزار یورویی رفت اما برانکو با مطالبات میلیونی ماند/ حال استقلال و پرسپولیس خوب است لیگ برتر فوتبال| شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نیمه نخست بهتاش فریبا: تیم مجیدی خوب است اگر داستان مصدومیت‌ها به پایان برسد/ نگران بازی استقلال در جام حذفی هستم مهمترین اخبار تسنیم سید حسن نصرالله: نه اسکله بیروت را اداره می‌کنیم و نه در آن چیزی داشته‌ایم/ مقاومت بزرگتر از آن است که کذّابان خدشه‌ای به آن وارد کنند فاکس نیوز: مخالفت چین به معنای پایان تلاش‌های پامپئو برای تمدید تحریم‌های ایران است اخبار انفجار بیروت|استقبال وزیر خارجه لبنان از اظهارات رهبر مقاومت/ نصرالله: حزب‌الله هیچ چیزی در اسکله بیروت ندارد میشل عون: احدی نمی‌تواند مانع کشف حقیقت شود/ مخالفت قاطع با بین‌المللی شدن تحقیقات درباره انفجار بیروت هشدار سیاستمدار ارشد فرانسوی درباره اظهارات ماکرون در لبنان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال نساجی مازندران پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موضوعاتی که در این فصل پرسپولیس را عذاب داده، بحث مصدومیت‌ها بوده و به غیر از مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی که فصل را به‌طور کامل از دست دادند، بسیاری از ستاره‌های این تیم نیز در طول فصل مصدوم شدند.

پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان به مدت ۴ هفته وحدت حنانوف و علیرضا بیرانوند را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و این دو بازیکن با توجه به شرایط حساس مسابقه، هرطور بود خود را به ترکیب پرسپولیس در بازی با سپاهان رساندند.

در شرایطی که پرسپولیس برای بازی با نساجی امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بدون مصدوم برگزار شدن تمرینات پرسپولیس پیش از بازی این هفته اتفاقی خوب برای کادرفنی سرخپوشان بود.

دیگر خبرها

  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند