Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:خوشبختانه امروز روز بد پرسپولیس بود و ما از آن استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لوکا بوناچیچ بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:قبل از هر چیز روز خبرنگار را تبریک می گویم، این برد بسیار درخشان را به تماشاگر خوبمان در اصفهان تبریک می گویم و به آنها هدیه می دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه امروز روز بد پرسپولیس بود و ما از آن استفاده کردیم.

وی در خصوص اینکه چرا بازیکنان برای تیم حریف تونل قهرمانی نزدند گفت: اینجا بر عکس اروپا اتفاق می افتد. من موافق بودم که بازیکنان ذوب آهن برای تیم حریف تونل قهرمانی بزند ولی نشد. باز هم قهرمانی پرسپولیس را به این تیم تبریک می گویم.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال اصفهان لوکا بوناچیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!

به گزارش ورزش سه، اینتر میلان توانست قهرمانی خودش را قطعی کند و این قهرمانی که به عقیده بسیاری از کارشناسان، از پیش مشخص بود، حاصل فرم بسیار فوق العاده مدیریت و بازیکنان بوده است که نمی‌توان این دو عنصر را در کسب بیستمین اسکودتوی آنها نادیده گرفت.

اچربی مرد خستگی ناپذیر اینتر، چالهان اوغلوی خلاق، باستونی همیشه آماده، یان سومر آگاه، فراتسی عاشق و دیگر نام‌هایی که هر کدام در فصل ۲۰۲۳/۲۴ در پازل تاکتیکی سیمونه اینزاگی خوش درخشیدند تا در نهایت کاپیتان لائوتارو همراه با نیکولو بارلا مسئول بالا بردن اسکودتو در پایان فصل باشند.

سیمونه اینزاگی علی رغم نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین سال‌های درخشانی که با لاتزیو داشت، هیچوقت مورد تمجید رسانه‌ها قرار نمی‌گرفت و همیشه قهرمان نشدن او در لیگ ایتالیا یک ضعف در کارنامه مربیگری‌اش به شمار می‌رفت. مردی که با لاتزیو دو مرتبه در شرایط قهرمانی قرار گرفت اما ویروس کرونا با شیوع غیرقابل پیش بینی خود تمام معادلات را برهم زد و این حسرت را به دل او گذاشت. او در اینتر هم خیلی زود شیوه بازی خودش را پیاده کرد ولی بدشانسی نراتزوری بار دیگر باعث شد اسکودتو با اشتباهات مرگبار هندانوویچ از دست آنها لیز بخورد.

حالا ستاره دوم قرار است روی پیراهن آبی و مشکی پوشان ثبت شود تا در این زمینه از همشهری قرمزپوش خود جلو بیفتند و در بهترین شرایط برای یک سال هواداران میلان باید به فکر کری خوانی اینتری‌ها با اشاره به ستاره دوم پیراهنشان باشند.

اینتر برای مرور این قهرمانی نمی‌تواند هیچ موردی را نادیده بگیرد و اگر روزی، آیندگان به فصل ۲۰۲۳/۲۴ برگشتند باید بدانند که اینتر به عنوان یک تیم موفق به قهرمانی شد و صرف مرور عملکرد انفرادی بازیکنان این تیم، نادیده گرفتن ماهیت فوتبالی است که اینزاگی در سری ا اجرا می‌کند و این چرخ دنده بدون هر یک از اجزایش، می‌توانست به مشکل بخورد!

دیگر خبرها

  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • جیندر ماهال: رندی اورتون بزرگترین ستاره در تاریخ WWE است
  • اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • اینتر قهرمان شد، چون یک تیم بود!