Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:03:17 GMT

۳۲ سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر در گلستان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۲۲۳

۳۲ سری جهیزیه به مناسبت عید غدیر در گلستان توزیع می شود

محمدمهدی سلمان زاده گلستان ضمن تبریک عیدالله الاکبر و روز عید غدیر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: همزمان با عید غدیر ۳۲ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت در استان گلستان اهدا خواهد شد.

سلمان زاده گفت: این کار در راستای پیوستن به پویش «ایران همدل» صورت گرفته و از مجموع اهدای پنج هزار سری جهیزیه در مناطق محروم توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، این تعداد در استان گلستان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: این طرح با نام «پویش احسانه» با هزینه چهار میلیارد ریال و تاکنون ۹۱ سری جهیزیه در استان گلستان با همکاری نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توزیع شد.

سلمان زاده اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با راه‌اندازی پویش ملی «همدلی و احسان» با تمام قدرت در کنار مردم به ویژه آسیب‌دیدگان کرونا در کمک رسانی در تمامی زمینه ها از جمله بسته بهداشتی و اقلام ضدکرونایی در مناطق قرمز و مناطق کم برخوردار -توزیع بسته های معیشتی پروتئینی- اطعام دهی گسترده در استان و غیره ایستاد.

وی گفت: در روزهای ابتدایی ماه محرم هم بسته های معیشتی دیگری در استان توزیع خواهیم کرد و این خدمات تا هرجا که لازم باشد انشاالله ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4993313

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گرگان عید غدیر خم جهیزیه عروس ویروس کرونا شیراز بوشهر روز خبرنگار شیوع کرونا عید سعید قربان گرگان قزوین شهرکرد ماه محرم عید غدیر خم کمک مومنانه بیرجند ستاد ملی مقابله با کرونا سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین