Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@21:34:05 GMT

حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۹۳۳۷۷

حضور وزیر ورزش و جوانان در ورزشگاه آزادی

دکتر مسعود سلطانی‌فر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته 28 از نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس در حالی امشب ادامه یافت که دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس تماشاگر بازی پرسپولیس و ذوب آهن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با برتری تیم میهمان خاتمه یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان و پذیرای سپاهان اصفهان بود که این بازی در نهایت با نتیجه تساوب بدون گل خاتمه پیدا کرد و این در حالی است که سرخپوشان پایتخت نشین هنوز در ورزشگاه آزادی متحمل شکست نشده‌اند.

پرسپولیس در سیزده بازی لیگ برتری خود، 9 برد و 4 تساوی کسب کرده است که آماری قابل توجه در ورزشگاه آزادی و بازی‌های خانگی این تیم محسوب می‌شود. این در حالی است که با در نظر گرفتن بازی‌های داخل خانه، استقلال هم با 10 برد و 2 تساوی هنوز در ورزشگاه ازادی بدون شکست باشد تا بدین ترتیب، این استادیوم تنها زمینی باشد که در لیگ بیست و سوم، میزبان‌هایش در آن شکست نخورده‌اند.

شاگردان اوسمار در ادامه لیگ، 2 بازی خانگی دیگر برابر استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهند داشت و سه بازی دیگرشان مقابل هوادار، نساجی و شمس آذر در خارج از تهران برگزار خواهد شد که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها با دردسرهای متفاوتی همراه شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال